ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΚΥΡΙΕ..ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ..

 

 

 

 

 

Ένα βράδυ ονειρεύτηκα πως περπατούσα στην παραλία με τον Χριστό. Πολλές σκηνές από την ζωή μου περνάγανε αστραπιαία στον ουρανό.Σε κάθε σκηνή παρατήρησα ίχνη πατημασίες στην άμμο. Μερικές φορές υπήρχαν δύο ζευγάρια από ίχνη  και άλλες φορές μόνο ένα ζευγάρι.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτό με ενόχλησε γιατί πρόσεξα πως κατά την διάρκεια των άσχημων περιόδων της ζωής μου , όταν υπέφερα, από αγωνία, λύπη ή ήττα έβλεπα Μόνον Ένα Ζευγάρι Ίχνη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και για αυτό είπα στον Κύριο .

Μου υποσχέθηκες Κύριε πως αν σ ακολουθούσα θα περπάταγες πάντα δίπλα μου. Αλλά έχω παρατηρήσει πως όταν περνούσα δοκιμασίες στην ζωή, υπήρχε Μόνο Ένα Ζευγάρι Ίχνη. Γιατί όταν σε είχα ανάγκη πιο πολύ δεν ήσουν δίπλα μου; Και ο Κύριος απάντησε:

Τα χρόνια που εβλεπες Μόνον Ένα Ζευγάρι Ίχνη,παιδί μου, ηταν  Όταν Σε Κουβαλούσα..

 

 

 

 

 

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Ένα σχόλιο »

  1. Δεν χρειαζονται πολλα.Αρκει ενα νευμα μας..μια συγκατανευση..κι Εκεινος ειναι διπλα μας..Η μετανοια ( παντα ευπροσδεκτη) ερχεται μετα..και σε γεμιζει ευτυχια.

  2. πολύ καλό! πάντα υπάρχει η βοήθειά Του, το θέμα είναι κατά πόσο εμείς το συνειδητοποιούμε και κάνουμε την εσωτερική αλλαγή (μετάνοια)!

  3. ΦΟΒΕΡΟΟΟΟΟΟ………
    Είχα διαβάσει σε ένα βιβλίο και ενθουσιάστηκα:
    Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ….ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ…….
    ……αρκεί οι ίδιοι να τον ανακαλύψουμε….
    σε κάθε δυσκολία μου προσπαθώ να μην το ξεχνάω ποτε…..

  4. Ελπίδα μου,( τί όμορφο να σε λένε Ελπίδα…) φρόντισε στην πορεια σου πάντα να βλέπεις ..δύο ίχνη στην άμμο…

  5. Mάνιου Ελπίδα

    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΔΑΚΡΥΣΑ.ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΛΠΙΔΑ,ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΥ-ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΝ .ΜΠΡΑΒΟ.

  6. Μου αγγιξε την ψυχη μου και απεκτησα ελπιδα,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  7. Φοβερο!!!

    Χρηστος

Σχολιάστε