RSS Feed

Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ.

 
 
 
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντ
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντ

 

 

 

 

 

 

 

Ο Πλουσιος Και Ο Πτωχος Λαζαρος  πεθαναν.

Ολοι γεύονται το φοβερό μυστήριο του θανάτου

Ο θανατος ειναι το πιο σιγουρο γεγονος στην ζωη μας.   

Αν και ο θανατος ειναι το πιο βεβαιο γεγονος, ομως αβεβαιη ειναι η  ωρα   και η ημερα του θανατου. 

Κανεις Δεν Ξερει  ποτε  Θα Πεθανη.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για θανατος

 

 

 

 

 

Ο Λαζαρος πήγε στους κόλπους του Αβραάμ και ο συγκεκριμενος πλουσιος  πηγε στον Αδη. 

Στην συνέχεια λέγεται ότι ο πλούσιος έβλεπε τον Αβρααμ απο μακροθεν  και Λαζαρον εν τοις κολποις αυτου.

Παρά τον χωρισμό της ψυχής από το σώμα, εν τούτοις  δεν καταργείται η Υποσταση – Προσωπο Του Ανθρώπου. 

Αυτο φαινεται απο το οτι η ψυχη  διατηρει την συνειδηση. 

 

 

 

 

 

 

 

Πρέπει Να Παρατηρηθή Ότι Στην Παραβολή Αυτή Ο Χριστός Αναφέρει Το Όνομα Του Πτωχού Ενώ Το Ονομα Του Πλουσιου Το Αγνοει. 

Αυτό Δείχνει Ότι Ο Λάζαρος, Επειδή Ζούσε Με Τον Θεό, Ήταν Σωτηριολογικά Πρόσωπο.  Αληθινή υπόσταση, ενω ο πλουσιος, καιτοι ηταν ανθρωπος εν τουτοις Δεν Ηταν .

Που  σημαίνει ότι πραγματικος ανθρωπος ειναι εκεινος που εχει ψυχη, σωμα, αλλα και την χαρη του θεου μεσα στην ψυχη και το σωμα του.

Ενω ο ανθρωπος που δεν εχει το Άγιο Πνευμα, ειναι οντολογικα προσωπο, ομως  δεν ειναι προσωπο εν σχεσει με τον θεο, για τον απλουστατο λογο οτι εχει  

Υποδουλωθη Στα Πραγματα.

Ο νούς του αντί να στρέφεται στον θεό, στρέφεται στην ύλη και υποδουλωνεται σ αυτήν.

 

 

 

 

 

 

Στην Παραβολή Λέγεται Ότι Ο Πλούσιος Ευρισκόμενος Στον Άδη Είδε Τον Αβραάμ Και Λαζαρον Εν Τοις Κολποις Αυτου.

Στους κόλπους, πίσω από το στήθος, ευρίσκεται η καρδιά του ανθρώπου, που είναι η πηγή της βιολογικής ζωής,  σύμβολο της αγάπης. 

 

 

 

 

Καί, Βέβαια, Αυτή Η Αγάπη Συνιστά Την Κοινωνία Και Ένωση. Έτσι, το να βρίσκεται κανείς στους κόλπους  δηλώνει ότι  συνδέεται με τον αγαπώμενο, υπάρχει ενότητα μεταξύ τους.

Η έκφραση, λοιπόν, ότι ο λάζαρος βρισκόταν στους κόλπους του Αβραάμ δείχνει παραστατικά την κοινωνία  του με τον θεό,η οποία συνδέεται με την γνώση και την αγάπη. 

Δεν πρόκειται για μια εγκεφαλική γνώση, αλλά για εκείνη που συνδέεται με την αγάπη, την ίδια την ζωή.

Ο Λαζαρος Δεν Φαινεται Να Στενοχωρηται Για Την Φρικτη Δοκιμασια Του Πλουσιου, δεν βλεπει την κολαση, ενω ο πλουσιος βλεπει την δοξα του παραδεισου.

Πραγματικά, εκείνος που ζη μέσα στο ακτιστο φως, στην μεγάλη θεωρία του θεού, όπως λέγουν οι πατέρες μας, ξεχνα τον κοσμο.Το φώς είναι τόσο μεγάλο, τόσο εκτυφλωτικό που δεν αφήνει να δη κανείς και κάτι άλλο διαφορετικό. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι άγιοι δεν προσεύχονται για ολόκληρο τον κόσμο.

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο θεός θα αγαπά και τους κολασμένους,

 

 

 

 

Στη συνέχεια βλέπουμε πως ο πλούσιος ενδιαφερόταν για τους ζώντας στον κόσμο αδελφούς του και παρακαλούσε τον Αβραάμ να στείλη τον Λάζαρο για να τους κηρύξη μετάνοια. 

Επομένως, παρά τον χωρισμό της ψυχής του ανθρώπου από τον παρόντα κόσμο, Υπάρχει Γνώση Και Κοινωνία, Εκδηλώνεται  Ένα Ενδιαφέρον.Αυτό το γεγονός δείχνει ότι η παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου αναφέρεται στην ζωη μετα θανατο μεχρι την Δευτερα Παρουσια πρόκειται για την λεγομένη Μέση Κατάσταση Των Ψυχών.

Κι Εμείς Ενδιαφερόμαστε Για Τους Κεκοιμημένους προσευχόμαστε στους αγίους για να προσεύχωνται για μας στον θεό, ζητάμε τις πρεσβείες τους, ενώ προσευχόμαστε στον θεό για όλους τους άλλους κεκοιμημένους για να ελεηθούν.

Στην παραβολή λέγεται ότι μεταξύ του τόπου που βρισκόταν ο Αβραάμ και του άδου, όπου βρισκόταν ο πλούσιος, υπήρχε χάσμα μέγα, και δεν ήταν δυνατόν να γίνη μετάβαση του ενός προς τον άλλο.

Φυσικά, δεν πρόκειται περί ιδιαιτέρου χώρου, αλλά, όπως αναφέραμε ενός ιδιαιτέρου τρόπου ζωής. Υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ παραδείσου και κολάσεως,ως ιδιαιτέρων τρόπων ζωής.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο θεός θα αγαπά και τους κολασμένους,

 

 

 

Ο Παράδεισος Και Η Κόλαση Δεν Υπάρχει Εξ Επόψεως Θεού, Αλλά Εξ Επόψεως Ανθρώπου.Αν Ο Θεός Μας Δίνη Εντολή Να Αγαπούμε Όλους Τους Ανθρώπους, Ακόμη Και Τους Εχθρούς Μας, Το Ίδιο Κάνει Και Εκείνος.Είναι αδύνατον να μη αγαπά και τους αμαρτωλούς.

Όμως ο κάθε άνθρωπος, ανάλογα με την πνευματική του κατάσταση αισθάνεται διαφορετικά την αγάπη του θεού.

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για κοσμασερ εικονες

 

 

Το φως έχει δύο ιδιότητες, ήτοι την φωτιστική και την καυστική. Εάν κάποιος άνθρωπος έχη καλή όραση ευεργετείται από την φωτιστική ιδιότητα του ηλίου, του φωτός, και χαίρεται όλη την δημιουργία. αν όμως κάποιος άλλος στερήται οφθαλμού, δεν έχει όραση, τότε αισθάνεται την καυστική ιδιότητα του φωτός. αυτό θα γίνη και στην μέλλουσα ζωή, καθώς επίσης και στην ζωή της ψυχής μετά την έξοδό της από το σώμα. 

Ο θεός θα αγαπά και τους κολασμένους, αλλά αυτοί θα αδυνατούν να αισθανθούν αυτήν την αγάπη ως φώς θα την αισθάνωνται ως πύρ, επειδή δεν θα έχουν πνευματικό οφθαλμό και πνευματική όραση.

 

 

 

Η συμμετοχή του ασθενούς στην θεραπεία - Cosmoenergetics

 

 

Γι’ Αυτο Στην Ορθοδοξη Εκκλησια , Δινουμε Μεγαλη Σημασια Στην Θεραπεια Του Ανθρωπου.

Η Εκκλησία Είναι Ενα Πνευματικο Νοσοκομειο, Θεραπευτηριο, που Θεραπεύει Τον Πνευματικό Οφθαλμό, Που Είναι Ο Νούς. Αυτός Νοσεί Και Αυτός Πρέπει Να Θεραπευθή. 

Αυτό Είναι Όλο Το Έργο Της Εκκλησίας.

Στην παράκληση του πλουσίου να στείλη ο Αβραάμ Τον Λάζαρο στην γη και να κηρύξη στους αδελφούς  του μετάνοια, ο Αβρααμ δεν ανταποκριθηκε λέγοντας ότι εφ’ όσον οι άνθρωποι δεν ακούν τον Μωϋσή και τους προφήτας,τότε Ουδέ Εάν Τις Εκ Νεκρών Αναστή Πεισθήσονται

Ο Σαρκικος Ανθρωπος Δεν Μπορει Να Μετανοηση Οσα  Θαυματα.Κι’ Αν Δει  Στην Ζωη Του. 

Ζεί μεσα σε θανατηφορο υπνο.

Η σωτηρία και αναγέννηση του ανθρώπου δεν είναι υπόθεση  ταχυδακτυλουργικών ενεργειών, αλλά καρπός ελευθέρας εκφράσεως του θελήματός του, καρπός πόνου,αγώνος και ιδρώτων πολλών. 

Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι στην εποχή μας αρκούνται στα μαγικά, τα εξωτερικά γεγονότα.Το Να Πεισθη Κανεις Για Την Υπαρξη Της Αλλης Ζωης Ειναι Υποθεση Εσωτερικης Πνευματικης Ευαισθησιας.

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για επιθανάτιες εμπειρίες.

 

 

 

 

Γιατι, κι’ αν ακομη αναστηθη ενας ανθρωπος, ειναι ενδεχομενο να εκληφθη ως  φαντασμα.

 

 

Χαίρετε.

 

 

 

 

Μητρ.Ναυπάκτου: H κενωτική δόξα της Εκκλησίας κατά την περίοδο της  Τουρκοκρατίας - Ορθοδοξία News Agency

 

 

 

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Ένα σχόλιο »

  1. Από τις πιο διδακτικές παραβολές, αν έχουμε μάτια να βλέπουμε και αυτιά για να ακούμε «τι το Πνεύμα λέγει».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: