Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν, ψυχολογικά, δε νιώθεις καλά |  BOVARY

 

 


 

 

Amor.. Crianças… – Taróloga Cartomante Margarida Fernandes

 

 

 

O μακαριστος Δημήτρης Τριχόπουλος , ελεγε με απολυτη σοβαροτητα, πριν απο χρονια,  οτι:

Η τέλεια υγεία είναι μια αυταπάτη.Και κατεληγε: Εάν αισθάνεστε καλά  ε ί σ τ ε  καλά.

Μόνο σε λίγα πράγματα, όπως είναι το τσιγάρο και η παχυσαρκία,δεν χωρά συμβιβασμός.Στα άλλα δεν χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι, απλα να ακολουθούμε τις γενικές αρχές, όπως το να τρώμε φρούτα λαχανικά και ελιες καθημερινα , οπως και να χρησιμοποιούμε ελαιόλαδo.

 

 

 

 

Ελαιόλαδο: Το φυσικό προϊόν για την γυναικεία ομορφιά

 

 

Οχι υπερβολες σε τίποτα, ούτε να κολλάμε σε λεπτομέρειες που χαλάνε τη ζωή μας, οπως  το ότι πρέπει να τρώμε κάθε μέρα ένα συγκεκριμένο λαχανικό που έχει ξεχωριστές ιδιότητες ή ότι πρέπει να πάρουμε το νέο συμπλήρωμα  διατροφής που κυκλοφόρησε.

 

 

 

 

ΤΡΩΜΕ ΨΑΡΙ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ

 

 

 

 

Καλή διάθεση όχι καταναγκασμός  σε τίποτα συνιστουσε ο  Παύλος Τούτουζας. Η διατροφή και η άσκηση δεν πρέπει να γίνονται πονοκέφαλος ούτε καταναγκαστικό έργο. Κι όταν ο άνθρωπος έχει ευχάριστη διάθεση, έχει καλύτερους σφυγμούς  πιο χαμηλή πίεση, ενώ δεν έχει αρρυθμίες ούτε σπασμούς των αρτηριών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η λέξη – κλειδί κατ αυτον, είναι το μέτρο σε όλα. Μπορείς να ξεφύγεις ένα βράδυ σ ένα τραπέζι και να φας περισσότερο και να ξενυχτήσεις, λέει, αλλά δεν πρέπει να κάνεις ακρότητες ούτε στο φαγητό ούτε στο ξενύχτι.  Για άσκηση, μπορείς απλώς να περπατάς.Το περπάτημα  φέρνει ευχαρίστηση και εάν περπατάς συχνά, έχεις χαμηλό ζάχαρο και φυσιολογική  πίεση.

 

 

 

 

 

Αβγό: Έξι σημαντικά οφέλη για την υγεία - Onmed.gr

 

 

 

 

Μπορείς να φας ενα  αυγό τη μερα , Να μην πιέζεις το πρόγραμμά σου, για να κοιμάσαι οπωσδήποτε  το οκτάωρο αλλά να φροντίζεις να κοιμάσαι αρκετά και καλά, για να ξυπνάς ευχάριστα. 

 

 

 

 

 

Βλέπετε εφιάλτες; Πως εξηγούν οι ειδικοί τους σημαντικότερους: Ότι ...

 

 

 

 

Η Ιατρική δεν σου ζητα τίποτα ακραίο, δεν ζητά να γίνεις Ολυμπιονίκης, ούτε αδύνατος σαν  μοντέλο.Απλώς, να μην είσαι 120 κιλά για να μπορείς να αισθάνεσαι εσύ καλά να ανεβαίνεις εύκολα τις σκάλες και να έχεις καλή εμφάνιση και ο καλύτερος δείκτης υγείας είναι η εμφάνισή μας και όχι η ζυγαριά

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για διατροφή και η άσκηση

 

 

Να κάνεις κάθε μέρα τη βόλτα σου με τα πόδια και να μην καπνίζεις.Το πιάτο σου να έχει λίγο πράσινο.Το πρωινό σου να είναι γερό και το βραδινό σου λίγο, χωρίς να χρειάζεται να μετράς μερίδες και θερμίδες . Δεν ζητάμε να πάμε έως τα 130 χρόνια μας, αλλά να μην υποφέρουμε όσο ζούμε . Δηλαδή, να είμαστε 70 ή 80 χρονών και να περπατάμε άνετα. Βέβαια, η ποιότητα ζωής φέρνει συνήθως και περισσότερα χρόνια.  Κι αυτό δεν είναι μύθος.

 

 

 

 

7 στους 10 εργαζόμενους από το εξωτερικό παραδέχονται ότι στην Ελλάδα έχουν  καλύτερη ποιότητα ζωής σε

 

 

 

 

Ο καθηγητής Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Χριστοδούλου, επιβεβαιώνει, πως Μαρτύριο ειναι η ζωή του υποχόνδριου. Τί σημαίνει αυτό .

Καθένας, ανάλογα με την προσωπικότητά του, αντιδρά με διαφορετικούς τρόπους στον σημερινό καταιγισμό πληροφοριών και προτροπών για την υγεία.

Έτσι, άνθρωποι με Ιδεο-Ψυχ-Αναγκαστική  Υποχονδριακή Προσωπικότητα , που είναι αρκετά συχνές στον πληθυσμό και σε διαφορετικούς  βαθμούς έντασης ξεφεύγουν από το μέτρο και φτάνουν στην υπερβολή, με συνεχή ενασχόληση με την τήρηση των κανόνων υγείας.Γιατί ορισμένα βασικά πράγματα είναι όντως απαραίτητα για να έχουμε σωματική και ψυχική υγεία.

 

 

 

 

5 συνήθειες που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής σας - Με Υγεία

 

 

 

Μελέτες αποδεικνύουν  ότι τόσο η πρωτογενής πρόληψη όσο και η δευτερογενής,ύστερα από ένα πρόβλημα υγείας έχουν πολύ καλά πρακτικά αποτελέσματα στην υγεία του ανθρώπου.

 

 

 

 

 

 

Συμπερασματικά, θα πρέπει να ακολουθούμε Εξη βασικούς κανόνες χωρίς να τους αμφισβητούμε.

 

 

 

Ελύμνια 2018: «Περπατάμε όλοι μαζί – Μικροί μεγάλοι» | Palmosev.gr

 

Τρώμε  φρούτα και λαχανικά, Πινουμε νερο Τρωμε ελιες και   ελαιόλαδο  Δεν τρωμε, κόκκινο κρέας Περπατάμε.Δεν ξενυχτάμε Δεν γινόμαστε παχύσαρκοι Δεν καπνίζουμε. Δεν απελπιζομαστε.Ελπίζουμε.Αλλα κυρίως αγαπάμε.

Χαιρετε και καλη χρονια .

 

 

노년기 활발한 성생활, 삶의 질 향상에 도움 (연구)