Τραγανά τηγανιτά καλαμαράκια - ΤΑ ΝΕΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχετική εικόνα

 

 

 

 

Ο Μέσος Άνθρωπος Συνήθως δεν καταναλώνει ψαρικά σε καθημερινή βάση, ετσι στερειται τα πολυτιμα Ω3 λιπαρα οξέα .

 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για μύδια

 

 

 

 

 

Αν σας αρέσουν τα μύδια, θα πρέπει να ξερετε  πως 100gr  ψίχας μυδιών, περιέχουν περίπου 700 mg  Ω-3,  100 gr γαρίδας 350 mg και 100 gr καλαμαράκια περίπου 400 mg.

 

 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για καραβιδες

 

 

 

 

Εχει πλεον αποδειχθεί πως τα μύδια, τα χτένια και οι γαρίδες, συγκαταλέγονται μεταξύ των θαλασσίων ειδών με τις μικρότερες περιεκτικότητες σε υδράργυρο  αναδεικνύοντάς τα σε μία από τις ασφαλέστερες διατροφικές επιλογές στο βαθμό βέβαια που προέρχονται από πηγές ελεύθερες βακτηριδιακών και ιογενών τοξινών. 

 

 

 

 

 

 

Προετοιμασία του χταποδιού - gourmed.gr

 

 

 

 Να το ξαναπούμε, για να το θυμομαστε

Η Ιατρική μας σαν Επιστήμη ,δεν είναι παρά  η διαχείριση της αβεβαιότητας.

 

 

 

 

 

 

 

πως μαγειρεύεται το χταπόδι: όλα τα μυστικά & ψέμματα | Pandespani

 

 

 

 

Παραδειγμα οι οδηγιες για τη φαρμακευτικη μειωση της κακης χοληστερινης με πανακριβα φαρμακα, ανευ της παραμικρας αποχρωσης αιτιας.

Ομως τελικα δεν υπάρχει σαφής αιτιολογική σχέση  μεταξύ διατροφικής πρόσληψης χοληστερίνης καρδιαγγειακής νοσηρότητας και  συνολικής θνησιμότητας.

Πολλοι συνανθρωποι μας, απομακρυνονται πλέον απ την καταναλωση κόκκινου κρέατος, κι αρχιζουν να μαθαίνουν τα θαλασσινα τα έχουμε άλλωστε σε σχετική αφθονία. 

 

 

 

 

 

Καλαμαράκια φούρνου σαν… τηγανητά: Η πιο light και λαχταριστή συνταγή του  φετινού καλοκαιριού - Μαγειρική - Νέα Κρήτη

Χόρτα τσιγαριαστά - Φαγητό - αθηνόραμα umami

 

 

 

 

Φρεσκα ή κατεψυγμένα , ειναι σχεδόν το ίδιο.

Ισως διαφέρουν λίγο γευστικά. Ομως δεν θα άλλαζα μια μερίδα καλαμαράκια, με χόρτα βραστά κι ένα ουζάκι, με την καλύτερη  κι ας ήταν ζουμερή  μπριζόλα.

Εσείς τί λέτε.

Χαίρετε

 

 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για χταποδι