RSS Feed

ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ..

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Εξετασεις κλινικες, παρακλινικες ,

 

 

Εξετασεις κλινικες, παρακλινικες , γενικες, ετσι για το..καλο. Οχι δεν εχω τιποτα βρε αδελφε, ομως να κανω ενα τσεκ απ να δουμε. Οταν του λες οτι ειναι εντελως περιτο να ψαξει τα λιπιδια στην ηλικια του, σε κοιταει υποπτα, χαρακτηριζοντας σε ¨φιλο του σφακιανου¨.

 

 

Οταν του προτεινεις χαμογελαστα να βαλει στη ζωη του επι τελους στη  τροφές πλούσιες σε σωστη,  που δεν είναι αναγκαστικα ακριβη, ουτε δυσευρετη, πρωτεΐνη, όπως λιπαρα ψαρια σαρδελλα γαυρο  θαλασσινά, καρύδια ,όσπρια αντε και λιγο άπαχο κρέας, λιγο τυρι ,και τα πολυτιμα αυγά, κουναει το κεφαλι του.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για αυγά

 

 

Τον ρωτας αν τρωει , λάχανο και σπανάκι που βοηθούν στην ενεργοποιηση του  μεταβολισμού  και στην πρόληψη της πανταχου παρουσας, καταστροφικης   φλεγμονής, και σου απαντα οτι του φερνουν..αλλεργια.

 

Σχετική εικόνα

 

Τον βεβαιωνεις οτι το  λίπος βοηθάει στην ανάκτηση των μυών , και σε κοιτα με φοβο, οτι σου σαλεψε.. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο,αλλά υπάρχουν τα λεγομενα Απαραίτητα Λιπαρά Οξέα Μακρας Αλυσίδας Ανθρακα είναι τα Ω3 λιπαρα ,τα ιχθυελαια που φαινεται να ενισχύουν τον οργανισμό,από Την Υγεία Της Καρδιάς Μέχρι  Και Την Καλή Διάθεση.

 

 

 

Τρόφιμα όπως η σαρδελλα, ο γαυρος  και τα καρύδια,προσφέρουν στον οργανισμό αυτα τα απαραίτητα λιπαρά οξέα. Εννοειται ότι δεν είναι από μονα τους αρκετα, Γι Αυτό Τα ¨Ενισχυουμε¨ Με Το Σωτηριο Ιχθυέλαιο.

 

 

 

Δεν ξεχνάμε και το νερό  Η σωστή   ενυδάτωση  έχει πρωταγωνιστικο  ρόλο, όχι μόνο στην αναπλήρωση ¨ηλεκτρολυτών¨, αλλά και στην ενίσχυση της μυϊκής μάζας.Το 70-80% των μυων μας αποτελείται από νερό.

 

 

 

 

Τρωμε αρκετά έτσι ώστε να μην πεινάμε. Δεν γινεται να πειναμε και να ειμαστε μακαριοι κι ευτυχεις , δυο με τρία σνακ των  πχ 2-3 φρούτα, και δυο γεύματα , πχ 7-9 σαρδέλες ψητες, και μια σαλατα μαρουλι,  το καθένα, είναι αρκετα για να κρατηθεί σταθερή η λειτουργία του μεταβολισμού μας.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για καφές ή το τσάι

 

 

Ο καφές ή το τσάι αυξάνουν  τον  μεταβολισμό  μέχρι και 15% μ ε τ ά   από ένα γεύμα

Τέλος, η βιταμίνη D, το φυλλικο οξυ,και το μαγνησιο, που τα παιρνουμε απ τις τροφες, αλλα και σαν συμπληρωμα  ενισχύουν τη διατήρηση του μυϊκού μας ιστού.

 

Σχετική εικόνα

 

 

Σημειωστε πως 28 γραμ ρεγγας, μας προσφερουν το 112% της ημερησιας ποσοτητος διατροφικης βιταμίνης D

Και μην ξεχνατε ιχθυελαιο .Χαιρετε.

 

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: