Αποτέλεσμα εικόνας για ιεραρχες της Εκκλησιας μας

 

alt

Παρακολουθω με εκπληξη τη διαμαχη που ξεσπασε,αναμεσα σε ιεραρχες τις Εκκλησιας μας..Δεν θα ειχε νοημα εν προκειμενω να αναφερω το θεμα, την αιτια, την αφορμη..Παντα υπαρχει μια σπιθα για να αναψει μια φωτια. Η ουσια ειναι ενα πελωριο γιατί..Δεν εχει αλλη δουλεια να κανει ο Α ιεραρχης, κι ασχολειται με την αστοχια, ή την θεση του Β ιεραρχη..( Καθαρα ρητορικο το ερωτημα, που ομως παραπεμπει στον ¨αλλοτριο¨ που οταν δεν εχει να κανει κατι ασχολειται με ανοησιες..)

Σχετική εικόνα

Ολα οσα αναφερονται στη διαμαχη , εχουν να κανουν με τη¨θρησκεια¨….Ομως ο Χριστιανισμός παρουσιάσθηκε στην ιστορία της ανθρωπότητος … ως το τελος της θρησκειας …και ως η βιωση της Εκκλησιας.Ο όρος Εκκλησία είναι αρχαιοελληνικός και δείχνει μιά κοινότητα, την σύναξη του λαού -του Δήμου- για να λύση τα προβλήματά του …. 

alt

Φυσικά, με τον όρο Εκκλησια..δεν εννοούμε κάτι εξωτερικό, αλλά δηλώνουμε;Την Προσωπικη Κοινωνια Του Ανθρωπου Με Τον Θεο και Τούς Συνανθρώπους Του,όπως το βλέπουμε στούς Προφήτας της Παλαιάς Διαθήκης,στούς Αποστόλους της Καινής Διαθήκης.,στις Πράξεις των Αποστόλων, όπου..Πάντες Οι Πιστεύοντες Ήσαν Επί Το Αυτό Και Είχον Άπαντα Κοινά..Την συναντούμε στα κοινόβια των μοναχών.στην ζωή και την διδασκαλία των μεγάλων Πατέρων της Εκκλησίαςκαι φθάνει μέχρι τις ημέρες μας, όπως το βλέπουμε στις εκκλησιαστικές κοινότητες του Παπαδιαμάντη και στα απομνημο-νεύματα του Μακρυγιάννη …

alt

Καί γνωρίζουμε καλά, από διάφορες μελέτες ότι ο Παπαδιαμάντης και ο Μακρυγιάννης Δεν …Ήταν Θρησκευτικοί Άνθρωποι … Αλλά Εκκλησιαστικοί,Δεν διαπνέονταν από..Τον Δυτικό Πουριτανισμό,αλλά από την ησυχαστική-νηπτική Ορθόδοξη παράδοση.Τό μεγαλύτερο πρόβλημα του δυτικού Χριστιανισμού,. (αλλά και πολλών Ορθοδόξων),είναι ότι, θρησκειοποιησαν Τον Χριστιανισμο …Μετετρεψαν Την Εκκλησια Σε …θρησκεια.

alt

Καί έτσι καλλιεργούνται …Οι φονταμενταλισμοι,Τα μιση και οι διαιρεσεις,Η μαγικη αντιληψη και σχεση με τον θεο ….Η ανταγωνιστικη διαθεση του ενος προς τον αλλο…Η ατομοκρατικη θεωρηση της ζωης …Η χρησιμοθηρικη και ωφελιμιστικη αντιληψη της κοινωνιας …Η φανταστικη ερμηνεια των παντων …Η συναισθηματικη προσεγγιση του βιου και γενικα..Η αποψη οτι ο αλλος αποτελει και είναι απειλή της δικής μας ύπαρξης …

alt

Οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις …..Οι Συναισθηματικές Μελωδίες …Οι Ηθικοπλαστικές Αναλύσεις..Καλύπτουν Εγκληματικά Την Υπαρξιακή Γύμνια Και Καθιστούν Τον Άνθρωπο Τραγικό Όν. Ο Σύγχρονος Άνθρωπος Υποφέρει.. Από Τον Πονο.Τις Ενοχες Και Τον Θανατο, (Την Τραγική Τριάδα, όπως θα έλεγε ο Βίκτωρ Φράνκλ)..Αισθάνεται Την Ζωή Του Ως Μιά Προθανάτεια Εμπειρία,.Εναν Υπαρξιακο Και Αιωνίο Θανάτο..και αναζητά …Όχι Απλώς Την Βίωση Της Ηδονής, αλλά ίσως και μέσα από αυτήν, Την Επιβίωση Της Ύπαρξης.

 

alt

Η Ενανθρωπηση Του Χριστου ….θεωρήθηκε και εορτάσθηκε από τούς Πατέρες της Εκκλησίαςκαι από την λατρευτική εκκλησιαστική κοινότητα ως … ..καταργηση της θρησκειας και Μετατροπη Της Σε Εκκλησια. Κατά τον πιό κατηγορηματικό τρόπο ο μακαριστός π. Ιωάννης Ρωμανίδης έλεγε ότι ...Ο Χριστος Ενηνθρωπησε Για Να Μας Ελευθερωση Απο Την ¨Ασθενεια Της Θρησκειας¨.και ειναι πραγματικα κριμα ( για να μην πω αμαρτια) να θρησκειοποιουμε τη ζωη μας, μεταχειριζομενοι μαλιστα και τον αγιο βιο μαρτυρων αυτης της Εκκλησιας..Χαιρετε.