Αποτέλεσμα εικόνας για Μπάλα=Ολυμπιακός.

Αποτέλεσμα εικόνας για Μπάλα=Ολυμπιακός.

Το κειμενο ειναι παλιο…μετραει πεντε χρονια πισω..Αντικειμενο το ποδοσφαιρο..Μαγικη λεξη….Μπάλλα=Ολυμπιακός…και έπαζε σήμερα το βράδυ στις 22.00..Ομως για…προθέρμανση, σε λίγο θα είχε…Μπαρτσελόνα..

Αποτέλεσμα εικόνας για Μπάλα=Ολυμπιακός.

Τί είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να ¨πάσχουν¨ για το ποδόσφαιρο..Είναι Τα Πανίσχυρα Γονίδια, Φίλοι Μου.Ενας απ τους καλύτερους δασκάλους του Παν/μιου μας έλεγε το 1973..Κύριοι, τα γονίδια μας είναι οι απόλυτοι δυνάστες μας..Είναι κάτι σαν την…¨Εθνική μας Κυβέρνηση¨, μόνο που αυτά…δεν έχουν ημερομηνία λήξης.. ( Ηταν και κρυφο-αντιστασιακός ο καθηγητής..) Δεν αλλάζουν απο καταβολής της δημιουργίας, όπως κι αν αυτή προέκυψε..( Προσωπικά Πιστεύω, Είπε Ο Καθηγητής, Οτι Έχουμε Δύο Δημιουργίες. Μία Δια Του Λόγου…Είπεν ο Θεός.. Και Έγινε Ο Άνθρωπος, Άρσεν Και Θήλυ, Και Μία Εκ Προϋπαρχούσης Ύλης…Δηλαδή Πήρε , Μεταφορικά, Χώμα Και Δημιουργησε Τον Αδάμ, Φυσώντας Του Πνοή Ζωής, Της Δικής Του Ζωής…Σημειωση : Ο Καθηγητης , ανηκε ιδεολογικα στη¨Ζωη¨) Τα γονίδια μας είναι αυτά που είχαμε πριν απο εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, με μία διαφορά..Ο Αδάμ..δεν γεννήθηκε κυνηγός, όπως ας πούμε ο Νώδ, ο ¨πεθερός¨ του Κάϊν, που έπρεπε να..κυνηγήσει για να τραφεί..

Αποτέλεσμα εικόνας για Μπάλα=Ολυμπιακός.

Ετσι λοιπόν  ο πρωτόγονος άνθρωπος, έπρεπε να κυνηγήσει για να βρεί κρέας να τραφεί..και το κυνήγι ταυτίσθηκε με την επιβίωσή του..Οποιος ήταν αδύνατος και ¨κακός κυνηγός¨…δεν επιβίωνε, αντίθετα ο… καλός ¨κυνηγός¨, σήμερα αμείβεται με εκατομμύρια ευρώ, τα περισσότερα αφορολόγητα…Νομίζω οτι δεν χρειάζεται να φλυαρήσω παραπάνω για να σας πείσω για ποιό λόγο ο Λευτέρης, ο Γιάννης, ο Μάκης κλπ δεν μπορούν να αντισταθούν στο άκουσμα της σφυρίχτρας του διαιτητή..Σωστά μαντεύσατε. Τα γονίδια του προγόνου τους..Γι αυτό μην κρατάτε κακία σ αυτούς που υποφέρουν στη θέα της μπάλλας, και μην νομίζετε πως επειδή σε σας δεν αρέσει το ποδοσφαιρο, είστε θεραπευμένοι απ την ανίατη νόσο του…κυνηγού…Σκεφθείτε με τί..λύσσα τρέχετε με.. το καροτσάκι στο Super Market…για να βρείτε την ευκαιρία…Ή τις προσπάθειες να φτάσετε το τελευταίο πακέτο καφέ στο ύψος του ραφιού, που έχει έκπτωση 35%…Αρα την επόμενη φορά που θα είσθε έτοιμοι να ρίξετε το ανάθεμα στον παθιασμένο με την μπάλλα σύζυγο, κάνετε αυτοκριτική, κι αφήσετε τον Λουκιανό να σας μιλήσει μελωδικά για το μάτς που…αρχίζει..

Αποτέλεσμα εικόνας για Μπάλα=Ολυμπιακός.

Επιστολή ενός νεαρού ισπανού  προς τον πατέρα του ..(άρρωστο κυνηγό, που λέγαμε..)

«Αγαπημένε μου πατέρα..Δεν ξέρω πώς να στο πω. Σίγουρα πιστεύεις ότι το κάνεις για το καλό μου, αλλά δεν μπορώ να μην αισθάνομαι άσχημα, να μην αισθάνομαι παράξενα...Μου έκανες δώρο μια μπάλα, ενώ καλά καλά δεν είχα αρχίσει να περπατάω. Ακόμα δεν είχα ξεκινήσει το σχολείο και με έγραψες στην ομάδα. Μου αρέσει να προπονούμαι μέσα στην εβδομάδα, να κάνω πλάκες με τους φίλους μου και να παίζω τις Κυριακές, όπως κάνουν οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές.Αλλά όταν έρχεσαι στο γήπεδο δεν ξέρω … δεν είναι όπως πρώτα. Πλέον δε με χειροκροτείς όταν τελειώνει ο αγώνας, ούτε μου παίρνεις ένα χυμό και ένα σάντουιτς.Πηγαίνεις στην κερκίδα και σκέφτεσαι ότι.. όλοι είναι εχθροί.. Βρίζεις τους διαιτητές, τους προπονητές, τους ποδοσφαιριστές, τους γονείς …Γιατί άλλαξες καλέ μου πατέρα; Νομίζω ότι υποφέρεις και.. δεν καταλαβαίνω το λόγο.Μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι ο καλύτερος, ότι οι υπόλοιποι δεν αξίζουν τίποτα μπροστά μου, και όποιος έχει αντίθετη γνώμη κάνει λάθος, και ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι η νίκη.Αυτός ο προπονητής που λες ότι είναι ανίκανος, είναι.. φίλος μου, είναι αυτός που μου.. Μαθαίνει Να Διασκεδάζω Παίζοντας.Το παιδί που μπήκε την περασμένη εβδομάδα στη θέση μου, θυμάσαι; Ναι, αυτός που κριτίκαρες όλο το παιχνίδι, γιατί όπως λες, δεν κάνει ούτε για να μου κουβαλάει τη τσάντα. Αυτό το παιδί είναι στην τάξη μου.Όταν τον είδα τη Δευτέρα ντράπηκα.Δεν θέλω να σε απογοητεύσω.Κάποιες φορές πιστεύω ότι Δεν Έχω Την Ποιότητα Που Χρειάζεται Για Να Γίνω Επαγγελματίας Να Κερδίσω Εκατομμύρια, Όπως Ονειρεύεσαι.Με καταπιέζεις.Έχω σκεφτεί ακόμα και να τα παρατήσω.Αλλά μου αρέσει τόσο το ποδόσφαιρο …

alt

Μπαμπά σε παρακαλώ,μη με αναγκάσεις να σου πω ότι Δεν Θέλω Να Έρχεσαι Να Με Βλέπεις Να Παίζω Ποδόσφαιρο» 

*Ο Paco Merino είναι δημοσιογράφος και διευθυντής αθλητικού τμήματος στην εφημερίδα DIADE CORDOBA.