RSS Feed

ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΡΙΟ..ΑΝΟΙΑ..ΟΜΟΚΥΣΤΕΪΝΗ ΚΑΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ..

alt

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΟΙΑ

 

 

 

https://kosmaser.wordpress.com/2013/06/29/

 

alt

https://kosmaser.wordpress.com/2011/11/11/

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για περ-ομοκυστεϊναιμίας.

 

 

 

Καθώς περνά ο χρόνος,κι η φθαρτότητα της φύσης μας,κάνει όλο και πιό εμφανή την παρουσία  της η μνήμη αδυνατίζει, ως φυσική συνέπεια του γήρατος και της θνητότητος που αυτό συνεπαγεται.

Η πλειοψηφία των ηλικιωμένων, χρειάζονται μεγαλύτερο κόπο και χρόνο για να αποθηκεύσουν αλλά και το σπουδαιότερο, να ανακαλέσουν μια πρόσφατη πληροφορία. 

https://kosmaser.wordpress.com/2013/06/29/

 

 

alt

 

 

 

Η Χορήγηση Βιταμινών Του Συμπλέγματος Β,μπορεί ενδεχομένως να τους προστατεύσει από τη νοητική έκπτωση που παρατηρείται στη νόσο.

Η ¨γκρίζα ζώνη¨ ανάμεσα στο φυσιολογική φθορά και την άνοια ,ονομάζεται

Ήπια Νοητική Διαταραχή 

όπως λέμε Εύξεινος Πόντος αντι για το σωστό Μαύρη θαλασσα. 

Σ αυτήν παρατηρείται μεγαλύτερη από την αναμενόμενη  έκπτωση της μνήμης ή και άλλων ανώτερων εγκεφαλικών λειτουργιών, όχι πάντως σε βαθμό που να επηρεάζεται η ζωή του ατόμου.

Αρκετοί πάσχοντες από αυτήν όχι όλοι αναπτύσσουν τελικά Αλτσχάιμερ.Τα αυξημένα επίπεδά της ομοκυστεΐνης στο αίμα,υπερ-ομο κυστεϊναιμία, είναι ένας από τους αγγειακούς παράγοντες κινδύνου μια κι έχει φανεί, ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της αύξησής της και της εμφάνισης του Αλτσχάιμερ. 

Γνωρίζουμε πως Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, εμπλέκονται στον

¨μεταβολισμό της ομοκυστεΐνης ,

γι’ αυτό και χορηγούνται για την αντιμετώπιση  της υπερ-ομοκυστεϊναιμίας.

Με τα σημερινά δεδομένα, οφελούνται σίγουρα οι  ηλικιωμένοι που πάσχουν από Ήπια Νοητική Διαταραχή Και Υπερομοκυστεϊναιμία.

 

 

 

alt

 

 

 

Σ αυτούς, η χορήγηση βιταμινών Β6, Β12 και φυλλικού οξέος ,ενδέχεται να μειώσει τον ρυθμό εξέλιξης της εγκεφαλικής ατροφίας και ενδεχομένως  την πιθανότητα της μετάπτωσης της σε  Αλτσχάιμερ. 

Είπαμε ενδέχεται, για τίποτα δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι στην ιατρική σκέψη μια και Δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία που να υποστηρίζουν  την προφυλακτική χορήγηση βιταμινών Β σε όλον τον πληθυσμό,δεδομένου ότι κανείς δεν είναι σίγουρος για τις επιπτώσεις των μεγα δόσεων των συγκεκριμμενων βιταμινών. 

 

 

alt

 

 

 

Τα Άτομα Με Ήπια Νοητική Διαταραχη, καλό θα ήταν να μπούν στην υγιεινή μεσογειακή διατροφή,  τον έλεγχο της υπέρτασης, του σακχάρου, και της παχυσαρκίας,σε συνδυασμό με νοητική και σωματική άσκηση και κυρίως κοινωνικοποίηση.

Η  λήψη υψηλών δόσεων βιταμινών Β6, Β12 και φυλλικού οξέος, σίγουρα  προστατεύουν τους ηλικιωμένους με ήπια νοητική διαταραχή και αυξημένη ομοκυστεΐνη στο αίμα από την εμφάνιση του Αλτσχάιμερ.

(σ.σ.Ο ΕΟΠΥΥ είπαμε..δεν καλύπτει την εξέταση της ομοκυστεϊνης στο αίμα)

Ενας στους 2 πάσχοντες από ήπια νοητική διαταραχή,εκδηλώνει  Αλτσχάιμερ σε βάθος δεκαετίας, στη διαρκεια της οποίας, το άτομο κι η οικογένεια του βιώνει την παραζάλη τηςΉπιας εκτροπής απ την καθημερινη ρουτίνα ακριβώς αυτής της μελαγχολικής,γκρίζας ζώνης, ανάμεσα στην,Φυσιολογική Έκπτωση Της Μνήμης Λόγω Ηλικίας Και Στην Άνοια. 

 

alt

 

 

 

Εαν δε, συνυπάρχουν υπερκοιλιακή αρρυθμία,και μαρμαρυγή .παρέα με μικροεγκεφαλικά,που μας πήγαν γιαλό-γιαλό,σε μιαν  αγγειακή άνοια¨  ¨πολυεμφρακτικού τύπου¨ 

Τότε μέσα στη δεκαετία ,έρχεται κι ολοκληρώνε ται η εικόνα του δράματος, 

Ρυθμός μείωσης εγκεφαλικών κυττάρων ανά έτος 0,5% στους υγιείς ηλικιωμένους,1% στους πάσχοντες από ήπια νοητική διαταραχή,2,5% στους πάσχοντες από Αλτσχάιμερ.

 

 

 

alt

 

 

Τη Βιταμίνη Β6, τη βρίσκουμε στο Κρέας,λαχανικά, ξηρους καρπους αναλατους ωμούς και στις μπανάνες.

Το μαγείρεμα, η αποθήκευση και η επεξεργασία ,την καταστρέφουν Ακόμα τις βρίσκουμε στα Ψάρια, οστρακόδερμα, κρέας,ιδίως στο συκώτι ,που όμως δεν τρώμε,γιατί αντί για καλό θα μας σκοτώσει συντομότερα.

 

alt

 

 

 

 

 

Πουλερικά, αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα. Σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά,λ.χ. σπανάκι, σπαράγγια, μαρούλι, όσπρια λ.χ. φασόλια, φακές, κρόκος αυγού,μαγιά, ηλιόσποροι.

Αν έχετε αρχίσει να ξεχνάτε μάθετε.Να προγραμματίζετε δραστηριότητες. 

Να Γραφετε Λιστες Με Ο,Τι Πρεπει Να Κανετε Και Να Χρησιμοποιειτε Βοηθηματα Μνημης, Εξοικειωθείτε με τους υπολογιστές, με κάθε θυσία και ασχοληθείτε με δραστηριότητες απαιτητικές για το σώμα και το μυαλό σας. 

Γυμνάζεστε Συστηματικά. το γρήγορο  περπάτημα απο μόνο του μπορεί να αναχαιτίσει την εξέλιξη της ήπιας νοητικής διαταραχής Οι μικρές ποσότητες αλκοόλ μπορεί να ωφελούν την υγεία, αλλά οι μεγάλες προκαλούν απώλεια μνήμης και μόνιμες βλάβες στον εγκέφαλο.

Οχι κάπνισμα ειναι αυτοκτονία. Αν καπνίζετε σας παρακαλώ μην διαβάζετε τα σημειώματά μου.

 

alt

 

Η εκφύλιση της μνήμης έχει τους ίδιους παράγοντες κινδύνου με τα καρδιαγγειακά νοσήματα ,κακή διατροφή, κάπνισμα, καθιστική ζωή, παχυσαρκία.

Ο Διαβήτης κι  ή υπέρταση,πρέπει πάντα να είναι άριστα ρυθμισμένα.Κι όσο μπορείτε πιό απλές σκέψεις.

Μην βλέπετε ειδήσεις.Δεν σας λένε την αλήθεια.  

Μη βλέπετε θρίλερ που σας γεμίζουν τρόμο κι άγχος. Είπαμε ο εγκέφαλός μας αρέσκεται στα παραμύθια.Το κακό είναι οτι τα θεωρεί πραγματικότητα,  μ ό,τι αυτό συνεπάγεται. 

https://kosmaser.wordpress.com/2013/06/18/%CE%BF-

 

Ο Απόστολος Παύλος λέγοντας ¨πάντοτε χαίρετε¨,δεν κάνει τίποτα άλλο, από το να μας καλεί ν’ αποκτήσουμε ¨νουν Χριστού¨ και να βιώσουμε τις ¨παράλογες¨ για την ανθρώπινη λογική εντολές του Ευαγγελίου. Προηγουμένως λέει χαρακτηριστικά Προσέχετε να μην ανταποδώσει κανείς σε κάποιον κακό για κακό, αλλά πάντοτε να επιδιώκετε το καλό και μεταξύ σας και προς όλους (Α΄ Θεσ. 5,16).

Κλείνοντας ας αναρωτηθούμε μήπως μ αυτόν τον τρόπο όχι Αλτσχαϊμερ όχι νοητική υστέρηση Οχι γκρίζες ζώνες ,αλλά γεμάτη με απίστευτη χαρά θα είναι η ζωή μας μέχρι την τελευταία της σταγόνα.

Χαιρετε. 

Σχετική εικόνα

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

2 responses »

  1. Συμφωνοι, το κρεας και το συκωτι ειναι πηγη βιταμινων,και Β6, ομως οπως το κατηντησαν , καλυτερα να το αποφευγουμε, αν μπορουμε. Αν τωρα φας καποια φορα ενα κοματι συκωτι, δεν χαλασε ο κοσμος, αλλα το κανεις απο επιθυμια και μονο.

  2. Περι Β6…οχι κρεας κοκκινο γενικα Ή οχι το συκωτι …

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: