Αποτέλεσμα εικόνας για Ευθανασία

 

 


 
 
 
 
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ..
 
 

Διαβασα  ( ομολογω με αρκετη εκπληξη) καποιες αποψεις του κ. Λευτέρη Ζούρου(ομότιμου καθηγητου του Πανεπιστημίου Κρήτης,και  αντεπιστέλλοντος μέλους της Ακαδημίας Αθηνών), με θεμα …¨Ευθανασία, δογματισμός και οικουμενικότητα¨ http://www.kathimerini.gr/875330/opinion/epikairothta/politikh/ey8anasia-dogmatismos-kai-oikoymenikothta  Που προφανως ανεφερετο σε προηγουμενο  δημοσιευμα της Κ.

https://kosmasserafetinidis.wordpress.com/2016/09/ με θεμα την

¨ευθανασιακη νοοτροπια της εποχης μας¨, του Μητροπολιτου Ναυπακτου.

Δεν αναφερω τι ακριβως ισχυριζεται ο καθηγητης,

( μπορει κανεις να το διαβασει στο πιο πανω δεσμο) 

απλα επειδη με εξεπληξε ο ¨δογματισμος¨του, εψαξα να βρω το βιογραφικο του.

 
Αποτέλεσμα εικόνας για Ευθανασία
 

Φοίτησε στην Ανώτατη Γεωπονική Σχολή Αθηνών. Μετά τη στρατιωτική του θητεία (1963-1965) προσελήφθη ως βοηθός (1965-1968) και ακολούθως έγινε επιμελητής (1968-1971) στο Εργαστήριο Γενετικής στο οποίο υπό την καθοδήγηση του κ. Κ. Κριμπά εξεπόνησε τη διδακτορική του διατριβή για τη γενετική πληθυσμών του Δάκου της ελιάς (1968) (Dacus oleae). Μεταδιδακτορικά φοίτησε στις ΗΠΑ, στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου στην ομάδα του Καθηγητή Richard Lewontin (1969-1972). Έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Εξελικτική και εξεπόνησε δεύτερη διδακτορική διατριβή για την ειδογένεση σε είδη δροσόφιλας (1972).Το 1973 διορίσθηκε επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Dalhousie του Καναδά (1973) , ακολούθως αναπληρωτής καθηγητής (1977) και τέλος καθηγητής (1983). Το ερευνητικό του ενδιαφέρον εστράφη προς την πληθυσμιακή μελέτη, με γενετικές σημάνσεις, των θαλασσίων οργανισμών, κυρίως των μυδιών και στρειδιών, χρηματοδοτούμενος από το κρατικό Ίδρυμα Έρευνας του Καναδά. Το 1996 του απενεμήθη τιμητική καθηγητική έδρα (G. Campbell endowed chair of Biology). Το 1982 εξελέγη καθηγητής στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο, όπου συμμετείχε στην οργάνωση των σπουδών θαλάσσιας βιολογίας και από το 1996, παραιτηθείς από το Πανεπιστήμιο Dalhousie, αφιερώθηκε αποκλειστικά στην έρευνα και διδασκαλία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Από το 1998-2003 υπήρξε επίσης Διευθυντής του ιδρυθέντος από το 1987 Ινστιτούτου Θαλάσσιας Βιολογίας Κρήτης και συνετέλεσε σημαντικά στην οργάνωση, ανάπτυξη της ερευνητικής δραστηριότητας του Ινστιτούτου αυτού καθώς και στη σύναψη ερευνητικών συνεργασιών με άλλα ευρωπαϊκά αντίστοιχα κέντρα έρευνας. Από το 2006 αποχώρησε λόγω ορίου ηλικίας από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, του οποίου είναι ομότιμος καθηγητής από το 2007…Σε αναγνώριση του επιστημονικού του έργου η Ακαδημία Αθηνών τον εξέλεξε στις 14 Ιουνίου 2007 νέο αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών στην έδρα της «Θαλάσσιας Βιολογίας»…Σήμερα είναι Ομότιμος καθηγητής Εξελικτικής Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, ενώ το ενδιαφέρον του για τα κοινά τον οδήγησε στην εκλογή του ως Δημοτικού Συμβούλου στο Γούβες του Νομού Ηρακλείου. Επιπλέον συνεχίζει το συγγραφικό του έργο, ενώ συμμετέχει ενεργά στο διάλογο για τη Διδασκαλία της Εξέλιξης στα ελληνικά σχολεία. ΒΙΒΛΙΑ..Α.Ας συμφιλιωθούμε με τον Δαρβίνο, Β.Aς συμφιλιωθούμε με τη φύση μας και με τη Φύση, Λευτέρης Ζούρος, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, 2009..Σε αναζήτηση σκοπού σ’ έναν κόσμο χωρίς σκοπό – Σκέψεις για μία ρεαλιστική ηθική,Λευτέρης Ζούρος, Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, Ηράκλειο 2014

Πηγη …Βικιπαιδεια

Αποτέλεσμα εικόνας για Ευθανασία
 

Η ακαδημαϊκη μορφωση του κ. καθηγητου, ισως θα του επετρεπε ανετα να¨αποφαινεται¨ για θεματα θαλασσιας βιολογιας, πιθανον εξελιξης των ειδων,και αλλων, που αφορουν την βιολογια, που είναι η κατ εξοχην επιστημη του. Όμως για¨δογματικα¨ θεματα της Εκκλησιας, φοβαμαι ότι δεν εχει αρμοδιοτητα να αναφερεται, ουτε και να συγκρινει ή να κρινει.Ιδιαιτερα αναφερομενος σ έναν Ιεραρχη , (τον Μητροπολιτη Ναυπακτου) με μεγαλο συγγραφικο εργο..

( O συνολικός αριθμός των βιβλίων, ανατύπων και δημοσιεύσεων, πέρα από τα διάφορα άρθρα, ανέρχεται σε.. τριακόσια (300). Απ αυτά.. πάνω από εβδομήντα (70) βιβλία έχουν μεταφραστεί σε είκοσι μία 21 γλώσσες όπως Αγγλικά, Αραβικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ρωσικά, Σερβικά, Ουγγρικά, Ρουμανικά, Σουαχίλι, Κινεζικα, Βουλγαρικά, Ουκρανικά, Τσέχικα, Ολλανδικά, Αλβανικά, Ιταλικά, Φινλανδικά, Γεωργιανά, Ουρντού-Πακιστανικά και Κορεατικά…)

Προσφατα, τό Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, τον ανηγόρευσε επίτιμο Διδάκτορα του ιατρικου Τμήματος της Σχολης Επιστημων υγείας, του Πανεπιστημίου.

 
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ..
 

Ας είναι, δεν στεκομαι άλλο στο δημοσιευμα, αλλα προχωρω σ ένα άλλο γεγονος Αυτο του Ζακχαιου και του Χριστου..Ο Ζακχαίος ¨επεδίωξε¨να συναντήσει τον Χριστό..κι Εκείνος τον κάλεσε σε μια ¨προσωπική συνάντηση¨..(γιατι καπως ετσι καλει τον καθενα μας ο Χριστος..) Η κοινωνία του ανθρώπου με τον Χριστό..και του Χριστού με τον άνθρωπο είναι κυρίως ένα.. προσωπικό γεγονός.Ο Χριστός δεν συναντάται με την ¨μάζα¨,αλλά με τα ¨πρόσωπα¨,που είναι άξια να δεχθούν την θεία Του διδασκαλία και να ακούσουν το ουράνιο κάλεσμά Του.Ο Χριστός είναι Πρόσωπο.Το ίδιο και ο άνθρωπος.Επομένως μια συνάντηση ..πρόσωπο με Πρόσωπο..δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες σωτηρίας …η γνώση του Θεού βιώνεται στα όρια της προσωπικής σχέσεως.Έκφραση αυτής της συναντήσεως και της κοινωνίας είναι η  …προφορά του ονόματος.Ο Χριστός Καλεί Τον Άνθρωπο..Με Το Όνομά Του ..( Ζακχαιε..σπευσον καταβηθι …) Και Ο Άνθρωπος Καλεί Τον Θεό..Με Το Όνομά Του.        

¨Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησόν Με¨. 

 
 
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ..
 

Ο Χριστός ¨ήρθε στην γη ¨για να συναντήσει τον άνθρωπο και να διαλεχθεί μαζί του, με σκοπό την σωτηρία του.Και ο Ζακχαίος.. ανέβηκε από την γη στο δέντρογια να.. δει τον Χριστό και ν ακούσει τον θείο Του λόγο.Και οι δυο έκαναν μιαν ¨υπέρβαση¨και συναντήθηκαν πραγματικά και ουσιαστικά.Ιδίως ο Ζακχαίος επέτυχε την προσωπική συνάντηση …Γιατί έκανε μια..τρέλλα.

Δεν ήταν λίγο πράγμα, πλούσιος αυτός,αρχιτελώνης με μια κοινωνική θέση..να ανεβεί επάνω στο δέντρο για να δει ένα..Ναζαρηνό.( σα να λέμε ασήμαντης τάξης..) Αυτή όμως η έξοδος, από την καλή ιδέα για τον εαυτό του και η απεμπόληση της  αξιοπρέπειάς του ..είχε σαν συνέπεια την σωτηρία του.Ο Άνθρωπος Συναντάται Με Τον Χριστό..Στα Όρια Της Προσωπικής Σχέσεως,Όταν Αφανίζει Την Ψευδαίσθηση Της..Πληρότητας Και Της Αυτάρκειας,Όταν Παύει Να Υπολογίζει..Την Γνώμη Του Κόσμου,Και Όταν Αναζητά Οντως Τον Χριστό,έστω κι αν όλοι τον κοροϊδεύουν,τότε και μόνο τότε συναντά..ο Ανθρωπος τον Θεό του,στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού …

Χαιρετε..

 Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ..