RSS Feed

MODUS VIVENDI..ΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ..ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ..

Τα Περιστατικά Διαβήτη τυπου ΙΙ,Παγκοσμίως Αυξήθηκαν Κατά 43%,( μεταξύ 1990-2013 ) ενώ οι θάνατοι (απ την ιδια αιτια..) μονο … κατά 9%.

Ερωτήση αφελους .. που παντα εχει δίκιο …(απλα διοτι στερειται …δολου …) Μηπως.. αυτό το συντριπτικό ποσοστό προέρχεται..από την ¨υπερδιάγνωση¨;Ατυχως.. έχουμε δημιουργήσει ¨κλισε¨ για κάθε πόνο,για κάθε ψυχολογική κατάσταση..

με αποτέλεσμα να μοιάζουμε όλοι άρρωστοι..

Σημερα.. παρ όλη την πρόοδο της Τεχνολογίας ( και κατά συνεπεια της Ιατρικής)οι άνθρωποι μοιαζουμε και ειμαστε..πιο άρρωστοι από ποτέ.Απ την άλλη εχουμε το παραδοξο..ο τζίρος των φαρμακοβιομηχανιών να ανέρχεται σε τρις δολάρια ..και η υγεία στις δηθεν ανεπτυγμενες χωρες …να φθίνει με γεωμετρικούς ρυθμούς..Ακομα κι αυτό το υγιές 4,3% ισως ειναι..απλά ασυμπτωματικό.

Εχουμε καταντησει..η φυσική κατάσταση του ανθρώπουνα είναι η αρρωστια..Παραδειγμα η γυναικα φιλου,που δεν υπαρχει ουτε μια μεραστο χρονο που να.. νοιωθει καλα …Παντα κατι εχει..

Ένα Είναι Το Σίγουρο,Ότι Κάτι Είναι Λάθος.Τι κάνουμε λάθος λοιπόν;Και για πόσο καιρο..θα επιτρέπουμε σ αυτό το λάθοςνα κουμανταρει τη ζωη μας..Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατίο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται μετά τα 30, με αποτέλεσμα να παχαινουμε..Απλο γιατι, μετα τα 30.. σταδιακαμειωνεται η  μυϊκή μάζα, και δεν εχουμε μια ισορροπημένη διατροφή.


 

Περπάτημα, τρέξιμο, ποδηλασία ή κολύμβηση,βοηθουν στη ρύθμιση της όρεξης και στην ανακούφιση από το στρες.

 

 

 

20-30 λεπτά έντονης άσκησης με αντιστάσεις..δύο τρεις φορές την εβδομάδα, δινουν αριστα αποτελεσματα.Η τροφη μας τωρα , αποτελειται από..υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες..Μεταξύ των ομάδων αυτων..οι πρωτεΐνες είναι το μόνο θρεπτικό συστατικό που βοηθάειστη δημιουργία και ενδυνάμωση της μυϊκής μάζας. Βάλτε επι τελους στη ζωη σας.. τροφές πλούσιες Σε σωστη ( που δεν είναι αναγκαστικα ακριβη, ουτε δυσευρετη)

πρωτεΐνη, όπως λιπαρα ψαρια σαρδελλα γαυροθαλασσινά,καρύδια , όσπρια, αντε και λιγο  άπαχο κρέας, γαλακτοκομικά..  και τα πολυτιμα αυγά.

Εννοειται  λαχανικά, όπως λάχανο και σπανάκι που βοηθούν στην ενεργοποιηση  του μεταβολισμού και στην πρόληψη..

της..πανταχου..παρουσας,καταστροφικης φλεγμονής.Το λίπος βοηθάει στην ανάκτηση των μυών …να το πιστεψετε..Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο,αλλά υπάρχουν τα λεγομενα..Απαραίτητα Λιπαρά Οξέα Μακρας Αλυσίδας Ανθρακαακριβως είναι τα Ω3 λιπαρα.. τα ιχθυελαια

που φαινεται να..ενισχύουν τον οργανισμό,Από Την Υγεία Της ΚαρδιάςΜέχρι Και Την Καλή.. Διάθεση.Τρόφιμα όπως η σαρδελλα, ο γαυρος

( όχι τηγανητος) και τα ..καρύδια,προσφέρουν στον οργανισμό τα απαραίτητα λιπαρά οξέα. Εννοειται ότι δεν είναι από μονα τους αρκετα,Γι Αυτό Τα¨Ενισχυουμε¨Με Το Σωτηριο Ιχθυέλαιο..

Διαβαστε σχετικα …

http://kosmasser.blogspot.com/2015/03/blog-post_70.html

https://kosmaser.wordpress.com/2014/07/16/%CF%84%CE%B1

Μην ξεχνάτε και το νερό …γι αυτους ειναι ζωη..

Η..σωστή..ενυδάτωση..έχει..

πρωταγωνιστικο  ρόλο,

όχι μόνο στην αναπλήρωση

¨ηλεκτρολυτών¨,

αλλά και στην ενίσχυση της μυϊκής μάζας..

Δεν ξεχναμε πως..το 70-80% των μυων μας

αποτελείται από νερό.

Τρωμε αρκετά έτσι ώστε

να μην πεινάμεΔεν γινεται να πειναμε και να ειμαστε

μακαριοι κι ευτυχεις …δυο με τρία σνακ των 150 θερμίδων

(πχ 2-3 φρούτα) και δυο γεύματα των 450 -650 θερμίδων

(πχ 7-9 σαρδέλες ψητες, και μια σαλατα μαρουλι)

το καθένα, είναι αρκετα για.. να κρατηθεί σταθερή

η λειτουργία του μεταβολισμού μας.

Ο καφές ή ..το τσάι αυξάνουν τον μεταβολισμό

μέχρι και 15% μετά από ένα γεύμα.

Τέλος, η βιταμίνη D, το φυλλικο οξυ,

και το μαγνησιο, που τα παιρνουμε απ τις τροφες,

αλλα και σαν συμπληρωμα … ενισχύουν τη διατήρηση

του μυϊκού μας ιστού.

Και μην ξεχνατε …ιχθυελαιο …Χαιρετε.

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: