RSS Feed

ΚΑΙ ΕΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΣ ΣΑΡΚΑ ΜΙΑ..

copyright   https://kosmaser.wordpress.com/

Τα πρωϊνα στα επειγοντα είναι συνηθως βαρετα..

Ειναι και το κεφαλι βαρύ απ το προηγούμενο βράδυ..

Ήταν πρωί Δευτέρας, περίπου 8:30, ο ¨χαριτωμενος¨

κι ευθυτενής κύριος γυρω στα 80 .

Ντυμένος στην τρίχα. Ακριβό κουστούμι, sebago παπούτσια

κι η αποθέωση…Rolex GMT master στο δεξί χέρι.

Θα μου πείτε τι λέω τώρα…

Η πείρα χρόνων, μ εκανε να μπορώ να έχω την πολυτέλεια

να βάζω διάγνωση¨χαρακτήρα¨με μια ματια,

κι από μικρές κι ασήμαντες λεπτομέρειες,

όπως το ρολόϊ του σημερινού κυρίου μας.

Τυχαίνει να έχω το ίδιο,

(ανεκτίμητο δώρο απ το πατέρα μου, όταν μπήκα.. στο Πανεπιστήμιο),

και παντα το προσέχω στον άλλον..  

Η βέρα του παλιά και περίτεχνη.

Ηθελε αλλαγή σ ένα ¨ραμμενο¨τραύμα..

ομως ηταν   βιαστικός, γιατί είχε ένα άλλο ραντεβού στις 9:00.

Είπα στη αδελφή- νοσοκόμα, να ασχοληθεί

με τους υπόλοιπους ασθενείς, και τον πήρα στο γραφείο

να του περιποιηθώ το τραύμα..

Εκείνος εξακολουθούσε να κοιτάει επίμονα το ρολόι του.

Χαμογελώντας τον ρώτησα αν είχε κάποιο άλλο ραντεβού στο Νοσοκομείο,

κι αν ηθελε να μου πεί να το τακτοποιήσω,

τηλεφωνώντας στον συνάδελφο…για να μην ανησυχεί..

Εκείνος πολύ γλυκά, και χωρίς το παραμικρό άγχος στη φωνή του,

μου είπε πως δεν είχε ραντεβού με γιατρό,

αλλά έπρεπε στις 09.00 ,να πάει στον Οίκο Ευγηρίας,

εδώ δίπλα, για να φάει πρωινό με τη σύζυγό του…

Η γυναίκα του ήταν ένα ακόμη θύμα..του Β αμυλοειδούς

( της νόσου Alzheimer).που ξεκίνησε ομαλά πριν δέκα χρόνια.

Όχι δεν είχαν παιδιά, κι ηταν δεμένοι,

ο ένας με τον άλλον..

Μ ένα θλιμμένο, αξιοπρεπές χαμόγελο μου είπε,

ότι η γυναίκα του δεν ήξερε ποιος ήταν και

δεν μπορούσε να τον αναγνωρίσει τα τελευταία 5 χρόνια.

Όχι δεν τον ρώτησα .. γιατί συνεχίζει και πηγαίνει κάθε πρωί,

και παίρνει το πρωϊνό του μαζί της..αφού εκείνη, δεν ξέρει ποιος είναι;

Μόνος του ο γλυκύτατος 80ντάρης¨νέος¨,

πήρε το χέρι μου και τόφερε στα χείλη του,

ευχαριστώντας με για το ενδιαφέρον μου,

που ασχολήθηκα μαζί του, ενώ ό,τι έκανα ηταν δουλειά μιας αδελφής-νοσοκόμας..

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας γιατρέ..

Οχι η αγαπημένη μου σύζυγος..

Δεν με γνωρίζει πλέον, μόνο μου χαμογελά τόσο γλυκά,

που δεν μ ενδιαφέρει αν ξέρει ποιος είμαι..

Περαν τουτου..ομως  εγώ εξακολουθώ να ξέρω ποια είναι..

όπως και να την αγαπώ όπως τον πρώτο καιρό…

Βλέπετε γιατρέ μου, η αγάπη είναι ένα ελιξίριο,

κάτι που σου μεταμορφώνει τη ζωή..

κάτι που ποτέ δεν ζητά ανταπόδοση..

Προσωπικά είμαι βεβαιος πως οι ψυχές μας

είναι αυτό που μας είπε ο παπα-Βαγγέλης όταν μας πάντρεψε πριν απ 61 χρόνια..

¨Και Έσονται Οι Δύο Εις Σάρκα Μια..

¨έτσι όπως ηταν ο Αδαμ κι Εύα στον Παράδεισο..μόνο που αυτή τη στιγμή..

εγώ είμαι η…απωλεσθείσα λογική της..Εύας-Ευανθίας..

Ισως πρέπει να πληρώσω το τίμημα

της προπατορικής αποστασίας..

Και είμαι σίγουρος πως κάνω το σωστό με το ελάχιστο αντίτιμο,

μια κι η αγάπη που νοιώθω για τη γυναίκα μου ,

σηκώνει το μεγαλύτερο βάρος της χαμένης λογικής.

Να σας έχει πάντα καλά ο Θεός, Χαίρετε…

Εμεινα για αρκετή ώρα άφωνος..και σκεπτικος..

Αλλά και για όλη την υπολοιπη μέρα, με μια γλυκύτητα στην ψυχή,

χωρια που περιέθαλψα τους…διπλάσιους, απ ό,τι συνηθώς ασθενείς…

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

3 responses »

  1. Αγαπητέ Γιώργο Στ. που ρωτάς αν η ιστορία ειναι αληθινη, ή ένα αληθινό παραμύθι..Σε βεβαιώ πως είναι, τό ίδιο αληθινη όπως η Σερενάτα του Σούμπερτ, που τη συνοδευει..και η γλυκυτητα που αφήνει στην ψυχή..

  2. Αγαπητή φίλη,
    κάθε κείμενο έχει το δικό του μήνυμα, που ¨περνάει¨ σ αυτούς που έχουν την ευαισθησία να το καταλάβουν. Ευχαριστώ για την καλωσύνη σου.

  3. Σας ευχαριστώ πολύ, και για τη μουσική και για το μήνυμα!!

    Date: Sun, 4 May 2014 10:02:21 +0000
    To: pediotou@hotmail.com

Σχολιάστε

