RSS Feed

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΥΜΕ..

 

 

Η άσκηση κανει την καρδια  ευτυχισμενη,και η αερόβια άσκηση είναι οποιαδήποτε δραστηριότητα που κάνει τους μυς να χρησιμοποιούν οξυγόνο,είναι επαναληπτική που σημαίνει ότι είναι μια δραστηριότητα που την κάνει κάποιος ξανά και ξανά φέρνοντας φρέσκο οξυγόνο σε όλους τους μυς. Με την αερόβια άσκηση η καρδιά γίνεται δυνατότερη αλλά και λίγο μεγαλύτερη.Ο αριθμός των αιμοσφαιρίων αυξάνεται στο αίμα και έτσι αυτό μπορεί να μεταφέρει περισσότερο οξυγόνο. Το αίμα κυκλοφορεί καλύτερα στα αιμοφόρα αγγεία.Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι: το σώμα δουλεύει αποτελεσματικότερα κρατώντας τον άνθρωπο υγιή κάνοντας περισσότερη άσκηση χωρίς να κουράζεται.Είναι λοιπόν πολύ χρήσιμο για όλους να κάνουν κάποιο είδος αερόβιας άσκησης 2 ή 3 φορές την εβδομάδα. 20-30 λεπτά τη φορά.Μερικές αερόβιες δραστηριότητες είναι το κολύμπι, το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, το τρέξιμο, και το σχοινάκι.

 

Σχετική εικόνα

 

Ολοι γνωρίζουμε πως  είναι πιο διασκεδαστικό να περπατάμε στο ρυθμό ενός τραγουδιού που  μας αρέσει.Δεν έχει σημασία ποιό είναι το τραγούδι.Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά.Είναι όμως  ένας πετυχημένος τρόπος να διώχνουν τα παιδιά την ανία τους για άσκηση.Το παιδί γυμνάζεται χωρίς να περιμένει τη σειρά του. Συνεχόμενη δραστηριότητα είναι απαραίτητη για την καρδιακή υγεία.Ακόμα και όταν κουράζεται, η μουσική έχει την δύναμη να το κάνει να συνεχίζει. Μια Μπιτάτη Μουσική Είναι Ένα Ισχυρό Κίνητρο Για Την Συνέχιση Και Ολοκλήρωση Του Προγράμματος .Από κει και πέρα οι σκοποί Της άσκησης μας στο διάδρομο έχουν να κάνουν με τα οφέλη της αερόβιας άσκησης.Βελτίωση κυκλοφορικού ,σύσφιξη,κάψιμο λίπους.Αίσθηση του σώματος στο χώρο και στο χρόνο.Συντονισμός του σώματος στη διάρκεια της κίνησης.Συγχρονισμός του σώματος ή των μελών του με τη μουσική.Βελτίωση ισορροπίας στατική και δυναμική.Πλευρική κίνηση Καλλιέργεια ρυθμού.Βελτίωση προσανατολισμού. Επίσης βελτίωση των βασικών ικανοτήτων αντοχή, ταχύτητα, δύναμη, ευλυγισία, επιδεξιότητα.Το πρόγραμμα άσκησης, χωρίζεται σε τρεις φάσεις

 

 

 


Προθέρμανση. 
5-10% του συνολικού προγράμματος Βασικό μέρος 80-85% του συνολικού προγράμματος  Χαλάρωμα 5-15% του συνολικού προγράμματος.Πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στη Ταχύτητα του ρυθμού (beats).δηλαδή στο ρυθμό της μουσικής, που  θα πρέπει να είναι ο κατάλληλος, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και η αποδοτικότητα.Αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι να αντιστοιχεί ένα βήμα για κάθε χτύπο του ρυθμού ή να χρησιμοποιούμε το μισό τέμπο για πολύπλοκους συνδυασμούς βημάτων.Έλεγχος καρδιακής συχνότητας.Θα πρέπει να γίνεται έλεγχος της καρδιακής συχνότητας έτσι
ώστε η ένταση να μην υπερβαίνει το 85%.του ανωτερου επιτρεπτου οριου μας.

 

 

 

 

Εδώ μας χρειάζεται οπωσδήποτε ένα καρδιοσυχνόμετρο αποθεραπεια-χαλαρωμα.Διάρκεια 5 λεπτά.Διατάσεις μυών του ποδιού και των χεριών.Επαναλαμβάνουμε την άσκηση με την εισπνοή και εκπνοή.Αν κάτι έδωσε τη χαρακτηριστική διαφορά ανάμεσα σε μια οποιαδήποτε μορφή αερόβιας γύμνασης και aerobic dance, είναι η ύπαρξη της μουσικής και η σύνδεσή της με πολυποίκιλους βηματισμούς, τοποθετημένους ακριβώς στο τέμπο της.Η ιδιαιτερότητα αυτή βοήθησε στο να αγαπηθεί το aerobic dance από πολύ κόσμο, γιατί μοιάζει με χορό και έτσι ευχάριστα και διασκεδάζοντας φτάνουμε στο στόχο μας που είναι η ανάπτυξη της αντοχής μας.

 

 

 

Δεν είναι δύσκολο. Αρκεί να το πάρουμε απόφαση.Γλυτώνουμε πολλούς κόπους κι αρρώστιες. Προσωπικά περπατώ  γρήγορα ,ακούγοντας μουσική απ το smartphone,με τη βοηθεια του bluetouth.Δοκιμάστε το. Χαίρετε.

 

Σχετική εικόνα

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: