RSS Feed

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΥΜΕ..

Ολοι μας αυτές τις μέρες () ακούμε τον ήχο του τυμπάνου που παραπέμπει σε μαθητές που μαθαινουν βηματισμό, για την επικείμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Θέαμα και ακουσμα σε κάνουν να νοιώθεις όμορφα για πολλούς λόγους. Ο ένας είναι οτι ένα μαρς διεγείρει στον εγκέφαλο την έκκριση ενδοκαναβινοειδών…Μπορεί να σας φανεί αστείο, ομως δοκιμάστε να περπατήσετε στο δρόμο, ή ακόμα καλύτερα πάνω στον ηλεκτρικό σας διαδρομο, ακούγοντας ένα…εμβατήριο  ( σαν κι αυτό που ακούτε τώρα, και προς Θεού μην το συνδέετε με παρελθούσες ανεπιστρεπτί έκρυθμες καταστάσεις)Δοκιμάστε  και θα μείνετε έκπληκτοι απο το…αποτέλεσμα..Το μάρς,είπαμε, βοηθά στην υπερέκριση ενδοκαναβινοειδών, όσο κι αν σας φαίνεται πρωτάκουστο..ιδίως στους άνδρες, αλλά και σε πολλές γυναίκες..Η άσκηση είναι σημαντική για πολλούς λόγους αλλά και διότι δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περισσότερη έκριση σεροτονίνης, στις σεροτονινεργικές συνάψεις του εγκεφάλου.Η αξία της αεροβικής γυμναστικής είναι μεγάλη, σημαντική και πολυδιάστατη.

Η άσκηση κανει την καρδια  ευτυχισμενη.

και η αερόβια άσκηση είναι οποιαδήποτε δραστηριότητα που κάνει τους μυς να χρησιμοποιούν οξυγόνο….είναι επαναληπτική που σημαίνει ότι είναι μια δραστηριότητα που την κάνει κάποιος ξανά και ξανά φέρνοντας φρέσκο οξυγόνο σε όλους τους μυς. Με την αερόβια άσκηση η καρδιά γίνεται δυνατότερη αλλά και λίγο μεγαλύτερη.Ο αριθμός των αιμοσφαιρίων αυξάνεται στο αίμα και έτσι αυτό μπορεί να μεταφέρει περισσότερο οξυγόνο. Το αίμα κυκλοφορεί καλύτερα στα αιμοφόρα αγγεία.Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι: το σώμα δουλεύει αποτελεσματικότερα κρατώντας τον άνθρωπο υγιή κάνοντας περισσότερη άσκηση χωρίς να κουράζεται.Είναι λοιπόν πολύ χρήσιμο για όλους να κάνουν κάποιο είδος αερόβιας άσκησης 2 ή 3 φορές τηνεβδομάδα.. 20-30 λεπτά τη φορά.Μερικές αερόβιες δραστηριότητες είναι το κολύμπι, το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, το τρέξιμο, και το σχοινάκι.

Αποτέλεσμα εικόνας για σχοινάκι

 Ολοι γνωρίζουμε πως  είναι πιο διασκεδαστικό να περπατάμε στο ρυθμό ενός τραγουδιού που  μας αρέσει…Δεν έχει σημασία ποιό είναι το τραγούδι..Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά.Είναι όμως  ένας πετυχημένος τρόπος να διώχνουν τα παιδιά την …ανία τους για άσκηση.
Το παιδί γυμνάζεται χωρίς να περιμένει τη σειρά του. Συνεχόμενη δραστηριότητα είναι απαραίτητη για την καρδιακή υγεία.Ακόμα και όταν κουράζεται, η μουσική έχει την δύναμη να το κάνει να συνεχίζει. Μια «Μπιτάτη» Μουσική Είναι Ένα Ισχυρό Κίνητρο Για Την Συνέχιση Και Ολοκλήρωση Του Προγράμματος .Από κει και πέρα οι σκοποί Της άσκησης μας στο διάδρομο έχουν να κάνουν με τα οφέλη της αερόβιας άσκησης.
Βελτίωση κυκλοφορικού ,σύσφιξη,κάψιμο λίπους.Αίσθηση του σώματος στο χώρο και στο χρόνο.Συντονισμός του σώματος στη διάρκεια της κίνησης.Συγχρονισμός του σώματος ή των μελών του με τη μουσική.Βελτίωση ισορροπίας(στατική και δυναμική).Πλευρική κίνηση .Καλλιέργεια ρυθμού.Βελτίωση προσανατολισμού. Επίσης βελτίωση των βασικών ικανοτήτων (αντοχή, ταχύτητα, δύναμη, ευλυγισία, επιδεξιότητα).
Το πρόγραμμα άσκησης, χωρίζεται σε τρεις φάσεις


Προθέρμανση…(
5-10% του συνολικού προγράμματος)
Βασικό μέρος..(
80-85% του συνολικού προγράμματος)
Χαλάρωμα..(
5-15% του συνολικού προγράμματος).Πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στα εξής..Ταχύτητα του ρυθμού(beats).Η ταχύτητα δηλαδή ο ρυθμός της μουσικής θα πρέπει να είναι ο κατάλληλος, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και η αποδοτικότητα.Αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι να αντιστοιχεί ένα βήμα για κάθε χτύπο του ρυθμού ή να χρησιμοποιούμε το μισό τέμπο για πολύπλοκους συνδυασμούς βημάτων.Έλεγχος καρδιακής συχνότητας.Θα πρέπει να γίνεται έλεγχος της καρδιακής συχνότητας έτσι
ώστε η ένταση να μην υπερβαίνει το 85%.

Εδώ μας χρειάζεται οπωσδήποτε ένα καρδιοσυχνόμετρο…αποθεραπεια-χαλαρωμα..Διάρκεια 5 λεπτά.Διατάσεις μυών του κάθε ποδιού και των χεριών.Επαναλαμβάνουμε την άσκηση με την εισπνοή και εκπνοή.Αν κάτι έδωσε τη χαρακτηριστική διαφορά ανάμεσα σε μια οποιαδήποτε μορφή αερόβιας γύμνασης και aerobic dance, είναι η ύπαρξη της μουσικής και η σύνδεσή της με πολυποίκιλους βηματισμούς, τοποθετημένους ακριβώς στο τέμπο της.Η ιδιαιτερότητα αυτή βοήθησε στο να αγαπηθεί το aerobic dance από πολύ κόσμο, γιατί μοιάζει με χορό και έτσι ευχάριστα και διασκεδάζοντας φτάνουμε στο στόχο μας που είναι η ανάπτυξη της αντοχής μας.

Δεν είναι δύσκολο. Αρκεί να το πάρουμε απόφαση.Γλυτώνουμε πολλούς κόπους κι αρρώστιες. Προσωπικά περπατώ  γρήγορα , ακούγοντας μουσική απ το smartphone, με την χρήση του βολικού…bluetouth..Δοκιμάστε το. Χαίρετε..

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: