RSS Feed

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ…ΚΑΙ ΕΚ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΣΗΣ ΥΛΗΣ…ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΜΕΝ..ΚΑΤΑΛΗΠΤΟΝ ΔΕ..

Απορεί ο θεολόγος της παρέας μας..

Ρε παιδιά πέρα του μυστηρίου, ας το δούμε λίγο ανθρώπινα.

Ο Θεός απ το πλευρό του Αδάμ δημιουργεί την Ευα..

Σίγουρα θάχει κάποιο λόγο που το κάνει αυτό, δεν μας πέφτει λόγος.

Ομως Γιατί; Πρώτον γιατί..

Μετά έχουμε την Παναγία απ το παρθενικό της σώμα γεννιέται ο Χριστός.

Ουτε εδώ έχουμε να πούμε κάτι, παρά ένα Γιατί..

Ελάτε να τα δούμε με απλό οφθαλμό, χωρίς νοσηρή περιέργεια, με μόνη την απλή αναφορά σε γεγονοτα….

Μυστήριο η δημιουργία του Αδάμ εκ πρϋπαρχούσης ύλης ( μην ξεχνάμε στα εβραϊκα έχουμε δύο ρηματα μπαρά και ασσα , που σημαίνει δημιουργώ εκ προϋπαρχουσης ύλης, και δημιουργώ εκ του μηδενός)με χώμα και δίνοντάς του πνοή ζωής (Γεν. 2,7)

Μυστήριο η δημιουργία της Εύας από την πλευρά του Αδάμ, για να το μεταφέρουμε στην εποχή μας, σα να λέμε με κλωνοποίηση, είπε ο Αδαμ είναι σαρξ εκ της σαρκός μου… (Γεν. 2,21).

Η δημιουργία του Αδάμ και της Εύας γίνεται χωρίς σπέρμα  

(δεν έχει καμμία σχέση με την δημιουργία των υπολοίπων ανθρώπων…αυξάνεσθε και πληθύνεσθε…).

Στη δημιουργία του Αδάμ έχουμε πλάση του ανθρώπου.

Στη δημιουργία της Εύας αλλά και του Χριστού έχουμε ανάπλαση.

Στην πρώτη περίπτωση παίρνει την σάρκα του Αδάμ και δημιουργεί, άνευ σποράς, την Εύα,

Στη δεύτερη περίπτωση παίρνει την σάρκα της Παναγίας, και δημιουργεί (πάλι άνευ σποράς)τον Χριστό.

Εδώ.. Δεν δημιουργεί ξανά από το χώμα, γιατί θα ήταν μια άλλη δημιουργία εντελώς διαφορετική.

Αλλά αναπλάθει την ήδη υπάρχουσα, με απώτερο σκοπό την φυσική (Εύα) και την αιώνια (Χριστός) διάσωση Της Ψυχοσωματικής Υπάρξεως Του Ανθρώπου.         

Ο Χριστός προσλαμβάνει την ανθρώπινη σάρκα,με απώτερο σκοπό να την θεραπευσει, πραγματικα και μεταφορικά.

 (διότι το απρόσληπτον ..και αθεράπευτον).

Τον γεννά γυναίκα, διότι είναι άνθρωπος, αλλά και το Πνεύμα το Αγιο, διότι είναι Θεός.

Συνεπώς, για να επιτευχθεί η σωτηρία του ανθρώπου, δύο φύσεις  Η Θεία Και Η Ανθρώπινη ,ενώνονται στο πρόσωπο του Χριστού. 

Ενώνεται η φύση του Δημιουργού και η φύση του πλάσματος.. 

Ισως παράδοξο και ακατανόητο… και δεν είναι το μόνο, όμως προχωράμε..    

Γεννιέται ο Χριστός και.. συμβαίνουν παράδοξα και πρωτοφανή για την ανθρώπινη λογική πράγματα.

Είπαμε τα ψηλαφίζουμε, δεν προσπαθούμε να μπούμε στο βαθύτερο νόημα τους..

Εδώ δεν έχουμε ιδέα για φυσικά φαινόμενα, όπως αυτο του ηλεκτρισμού ή του μαγνητισμού…. Βεβαίως και τα φυσικά.. δεν είναι φυσικά.        

Απλώς επειδή επαναλαμβάνονται ομοιόμορφα και απαράλλαχτα τα συνηθίσαμε..

Να δούμε λίγο τί υλικά έχουμε…Πηλός..χώμα, πλευρά..κύτταρα και σπέρμα

τρία υλικά από τα οποία, δημιουργεί ο Θεός τον άνθρωπο.

Οι δύο πρώτες γεννήσεις του Αδάμ από χώμα και της Εύας από την πλευρά του Αδάμ, γίνονται χωρίς κύηση.

Οι άλλες γεννήσεις, των ανθρώπων από σπέρμα και

του Χριστού χωρίς σπέρμα, γίνονται κατόπιν κυήσεως.

Εδώ βρίσκεται η ιδιομορφία της γεννήσεως του Χριστού. Συλλαμβάνεται χωρίς σπέρμα αλλά γεννιέται με κύηση. 

Ο Θεός, Από ύλη άψυχη και άμορφη δημιούργησε το ανθρώπινο φύραμα.

Από υπόσταση έμψυχη και λογική έλαβε το πρόσλημμα για να γίνει θεάνθρωπος.

Συνεπώς η ενσάρκωση του Χριστού είναι μια τεράστια και άνευ προηγουμένου κένωση, όπως και ταπείνωση της θεότητας..

Αλλά είναι πιο εύκολη να κατανοηθεί και να πιστευθεί απ’ ότι η.. εκ πηλού δημιουργία του Αδάμ.

Η Παναγία έδωσε στο νέο Αδάμ τη σάρκα της όπως και ο Αδάμ έδωσε στην Εύα την…πλευρά του.

Ο Αδάμ δεν ένοιωσε πόνο όταν του πήρε ο Θεός την πλευρά ούτε βέβαια ηδονή.

Και η Παναγία δεν ένοιωσε τον πόνο της γεννήσεως ούτε βέβαια και την ηδονή της συνουσίας.

Σώος έμεινε ο Αδάμ μετά τη λήψη της πλευράς…

Αφθορος έμεινε η Παρθένος προ και μετά της γεννήσεως.

Την Εύα την απάτησε ο όφις, ο πονηρός άγγελος· την Παναγία ευαγγελίσθηκε ο άγγελος Γαβριήλ.

Η Εύα απατηθείσα μας προσέφερε θάνατο,

η Παναγία υπακούουσα στον άγγελο Γαβριήλ μας χάρισε ζωή.

Η Εύα μας προσέφερε τον καρπό του ξύλου της γνώσεως, που έκρυβε τον θάνατο.

Η Παναγία μας προσέφερε τον καρπό του ξύλου του Σταυρού..

Την Ζωή Την Αιώνια, μας πληροφορεί ο Ιωσήφ Βρυέννιος.

Μπορεί να φαίνεται οτι όλα αυτά είναι περιεργα, άσχετα, κενά ουσιαστικού περιεχομένου, άνευ αξίας, ομως αν μπορούν να αναπαύσουν κάποιους σαν τον φίλο μου τον Διόδωρο, καλό παιδί, που σπούδασε θεολογία στην Εσπερία με κόπο και ιδρώτα, μια κι εργάζονταν ,αλλά άξιος, τέλειωσε επέστρεψε , ως όφειλε στην πατρίδα του, και τώρα φωτίζει με την αγαπη του, τον κόπο του, και τον αγώνα της ψυχής του, τα παιδιά ελλήνων και μη ελλήνων, πλήν λαμβανόντων την ελληνικήν Παιδείαν συνανθρώπων στα άγια χώματα της Πελοπονήσου ( σωστά μαντέψατε στον…Πύργο Ηλείας..και να θυμηθείτε να σας πώ μετά γιατί τα λένε …άγια χώματα..)..

Θα τα υπενθυμίζουμε απο καιρού εις καιρόν..

Αλήθεια πώς σου φαίνονται εσένα αυτά Αλεξάνδρα μου;

Καλά λίαν Μελέτη μου, ομως προσωπικά αρκούμαι σ αυτά μου μου ψιθυρίζει Εκείνος στη ψυχή..

Η Ενάτη του Μπετόβεν συνέχιζε να δίνει διακριτικά το παρόν απ τα magna planar ( όντως απίστευτα ηχεία..Καλή νύχτα σας..)

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

2 responses »

  1. ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΥΠΟΚΡΟΥΣΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΤΑ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΟΥ…

  2. Η ..Ελπινίκη με ρωτά γιατί επέλεξα την 9η συμφωνία, σαν επένδυση για ένα τόσο σοβαρό και συνάμα θεολογικής χροιάς θέμα. Εξηγούμαι, ο Μεγάλος Γερμανος συνθέτης, δεν υπήρξε μια απλή παρουσία στο χώρο της ( μουσικής)..Δημιουργίας. Οι εμπνεύσεις του είχαν προφανώς σωστες πηγές..διαφορετικά δεν θα ¨έπαιζε¨ τέτοιο και τόσο πλατειάς αποδοχής ρόλο..
    Ετσι λοιπόν..Η 9η συμφωνία του Beethoven, διαδραματίζει ιδιαίτερο ρόλο στην παγκόσμια πολιτιστική ..αυτογνωσία. Σε διάφορες ιστορικές στιγμές ,απετέλεσε μέσο εμψύχωσης και ανάτασης, μέσο παρηγοριάς και ελπίδας . Το 1915 ορίστηκε, ως ο ύμνος των.. συμμαχικών δυνάμεων του α’ παγκοσμίου πολέμου ενάντια στη ..Γερμανία και Αυστρο-Ουγγαρία. Στη συνέχεια υιοθετήθηκε η ¨Ωδή στη Χαρά¨ που συμβολίζει την ελευθερία και την αδελφοσύνη των λαών , ως ύμνος της Κοινωνίας των Εθνών. Στον αντίποδα… τα συνέδρια του γερμανικού ναζιστικού κόμματος άρχιζαν με την εκτέλεση αυτού του έργου.. Τέλος, η 9η , αποτελεί τον ύμνο της.. Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν αυτή εκπροσωπείται επίσημα σε διεθνείς διοργανώσεις και τελετές.
    Η 9η συμφωνία αποτελεί όμως σημείο αναφοράς ακόμα και λαών που …δεν σχετίζονται με την ευρωπαϊκή μουσική και τη γενικότερα πολιτισμική παράδοση της Ευρώπης. Στην Ιαπωνία Το 1944, ζήτησαν φοιτητές που είχαν επιστρατευτεί, να ακούσουν πριν αναχωρήσουν για το μέτωπο την 9η συμφωνία, για να διατηρήσουν στο μυαλό τους κάτι που τους …θυμίζει την πατρίδα.. Θεωρείται δε παράδοση σ’ αυτή τη χώρα να τραγoυδιέται το χορωδιακό μέρος της 9ης συμφωνίας από Τεράστιες Χορωδίες 3, 5 Και 7 Χιλιάδων Ατόμων. Στην Κίνα, το καθεστώς έχει την επίσημη θέση ότι η 9η συμφωνία εκφράζει Τη.. Νίκη Μέσα Από Την Πάλη του λαού ενάντια στους καταπιεστές του. Είναι λοιπόν εντυπωσιακό, πώς ένα ευρωπαϊκό μουσικό έργο των αρχών του 19ου αιώνα ,υιοθετείται από άσχετες μεταξύ τους πολιτισμικές παραδόσεις, αξιοποιείται διαχρονικά από τόσο ετερόκλητους κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς και εντάσσεται στην προσπάθεια για επίτευξη τελείως αντιφατικών στόχων. Να λοιπόν, Ελπινίκη μου, άλλο ένα…μυστήριο ( πιό απλό απο τα πιό πάνω ) που μ έκανε να την προσθέσω ολόκληρη, κι όχι μόνο ένα μέρος της, στο κείμενο που διάβασες..Σου σημειώνω και τα μέρη της, όπως μου ζήτησες.
    Τα μέρη:
    I. Allegro ma non troppo
    II. Molto vivace
    III. Adagio molto e contabile
    IV. Presto – Allegro assai

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: