RSS Feed

ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΟΛΑΣΗ..ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ

Μετά το τηλεφώνημα -τελεσίγραφο του Ζάχου, έγιναν οι σχετικές επαφές, και να που γύρω στις 8.00 το βράδυ, είμασταν στα Νότια υψίπεδα..Ο καιρός περίεργος, ούτε ζεστός , ούτε κρύος..Ομως αυτή τη φορά δεν είχα μυαλό για αισθητικές περιπλανήσεις..Κατ ευθείαν στο ψητό. Τί συνέβη Ζαχούλη;Θα τα πούμε, καθείστε. Είμασταν όλοι, όλο αυτιά.

Αποτέλεσμα εικόνας για μοναχος

Κύριοι και.. κυρία..   Σήμερα είδα ένα καλόγηρο. Σιωπή απ όλους.  Εναν καλόγηρο..φωτιά, και στο Πνευμα και στο σώμα.Εξηγούμαι : Πυρετός 39. Μάτια που πετούσαν φωτιές. Αδύνατος, όχι πάνω από 45 κιλά.Τον έφερε ένας λαϊκός φίλος του στο νοσοκομείο.Οταν τον παρέπεμψαν στα εξωτερικά ιατρεία, ο ίδιος είπε στον θυρωρό οτι ο Γέροντάς του του έδωσε ευλογία για τον γιατρό ..Βλαδίμηρο..Οταν ο Μπάμπης ο θυρωρός, του είπε οτι δεν υπάρχει τέτοιο όνομα στο νοσοκομείο , ο καλόγερος είπε, πως ο ..Γεροντάς του ,του είπε οτι δεν τον ξέρουν μ αυτό το όνομα, αλλά ξέρουν τον.. οδηγό του αυτοκινήτου του..που είναι ένας σωματώδης 2 μέτρα …χωρίς μαλλιά..Σε 10 λεπτά και οι δύο τους ήταν μπροστά στον έκπληκτο  Ζάχο..που και πάλι άκουγε το..αρχαίο όνομά του, αποφασισμένος πιά να το ακούει όλο και συχνότερα..Οταν ο καλόγερος έμεινε μόνος με το Ζάχο, του είπε τη διάγνωση που του έκανε..ο Γέροντάς του, και Εκείνος ( ο Γέροντας) ήθελε να την επιβεβαιώσει ο Ζάχος..  (Δεν έχει καμμιά σημασία, η διάγνωση…για την ιστορία ,ηταν μια πάθηση της μιτροειδούς.. )

¨Τον Πέρασα Σ Ένα Θάλαμο,και του έκανα τις εξετάσεις ρουτίνας, που έδειξαν το πρόβλημα. Του έδωσα το κοκταίηλ φαρμάκων, και τον άφησα να ηρεμήσει…¨ Η αντίδρασή του άμεση, σε μερικές ώρες ήταν απύρετος, ενυδατωμένος, ήσυχος και γεμάτος απορία για το…απίστευτο σύστημα υγείας που διαθέτουμε, που κάνει άμεσα καλά τους αρρώστους. Το βράδυ πήγα κοντά του και κάθισα δίπλα του. Κοιμόταν σα μωρό, και το πρόσωπό του , ρε παιδιά, έλαμπε λές απο χαρά..Εμεινα κοντά του κάπου μισή ώρα..Για μένα που και τα πέντε λέπτά απραξίας με τρελλαίνουν αυτή η μισή ώρα ήταν κάτι σαν ..ψυχοθεραπεία..Απ το μυαλό μου πέρασαν όλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζα απ την καθημερινή μου επαφή με τους προγραμματισμένους ασθενείς μου. Σ όλα τα περιστατικά..εβλεπα την προβλεπόμενη αγωγή, και τις επεμβάσεις που θα έπρεπε να προγραμματίσω. Αφού ολοκλήρωσα τον..εσωτερικό προγραμματισμό μου, κι ενώ σαν να είχα γλαρώσει, άκουσα τη φωνή του.

ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ..ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

Γιατρέ Βλαδίμηρε, έχεις την ευχή του Γέροντά μου. Αυτό το : « του Γέροντά μου» το είπε με τέτοιο τρόπο, λές και ήταν ο,τι πολυτιμότερο υπήρχε στον κόσμο. Ο τόνος της φωνής ήταν η άλλη έκπληξη. Ζωντανός, μα όχι οξύς. Απαλός, μά απόλυτα αρρενωπός. Πές μου το δικό σου όνομα, του είπα, μη ξέροντας πώς να τον αποκαλώ. Αρσένιο με λένε. Είμαι 47 χρονών, και βρίσκομαι στο Όρος απο τα 21 μου χρόνια, με δική μου θέληση, ύστερα απο ¨κλήση¨που πήρα απ τον Χριστό.Είχα τη μεγάλη τύχη να μου δείξει ο Χριστος Άγιο Γέροντα, κι έτσι τα πήγα πολύ καλά..και άνετα..Αυτά σαν αρχή. Κάτι τέτοιο δεν θα με ρωτούσες γιατρέ; Κούνησα το κεφάλι χωρίς να μιλήσω. Ποιός ο λόγος άλλωστε. Μου απήντησε σε όλα. Για συνέχισε , του είπα, γνωρίζοντας οτι θα μου έλεγε κι άλλα πολλά..Ο Γέροντάς μου ,μου έδωσε ευλογία, να σου μεταφέρω ωρισμένες σκέψεις, που όπως μου είπε σε απασχολούν έντονα αυτό το καιρό… Αν θέλεις μπορείς να τα καταγράψεις μου είπε..Δεν ξέρω τί ακριβώς εννοούσε ο Γέροντας μου, απλά στο μεταφέρω..

Ρε παιδιά είχα μεινει μ ανοιχτό το στόμα..Δεν καταλάβαινα τίποτα..Το καλύτερο είναι οτι..κανένας δεν με ζήτησε στο μπίπερ..κι η ώρα ήταν τέτοια που θα χάλαγε ο κόσμος…Ακούστε λοιπόν τί μου είπε ο Αρσένιος..

Γιατρέ μου, ο Παράδεισος Κι Η Κολάση, υπάρχουν μόνο μεσα στο μυαλό του..ανθρώπου, δεν υπάρχουν στο Θεό..Ο Θεός θα εμφανισθη, κάποια στιγμή, σε όλους τους ανθρώπους…Ομως άλλοι θα τον δούν σαν φώς, επειδή είχαν καθαρίσει τη ψυχή τους όσο ζούσαν..όσο ζούνε..κι άλλοι σαν φωτιά, επειδή είχαν κι εξακολουθούν να έχουν σκοτεινό νού..Για τους πρώτους ο Θεός θα είναι Παράδεισος…για τους δεύτερους φωτιά…κόλαση..Είναι σαν τον ήλιο, σε ζεσταινει , αλλα και σε τυφλώνει, και σε καίει…Ο Χριστός μίλησε για σκοτάδι και φωτιά..Ομως το σκοτάδι δεν είναι φωτιά που φωτίζει..κι οταν υπάρχει φωτιά δεν υπάρχει σκοτάδι..Αυτό σημαίνει οτι η κόλαση δεν είναι ουτε φωτιά ούτε σκοτάδι..οπως εμείς τα βιώνουμε…αλλά είναι βίωση του…ακτιστου φωτός του Θεού σαν σκοτάδι..Γιατρέ μου, δεν έκανε ο θεός την κόλαση..ο άνθρωπος βιώνει τον θεό σαν κόλαση..ούτε η κόλαση είναι μια πραγματικότητα..και μην τρομαξεις μ αυτό που θα σου πώ, αλλά είναι η ακτιστη χάρη του Θεού που…εμείς στην αμαρτωλότητά μας βιώνουμε σαν φωτιά που καίει…Ο θεός αγαπά όλους τους ανθρώπους είτε είναι δικαιοι είτε άδικοι…ομως οι άδικοι δεν μπορούν καταλάβουν την αγάπη του Θεού..Στο Θεό, δεν υπάρχει μια στατική κατασταση ευδαιμονίας, όπως εμείς την καταλαβαίνουμε, αλλά διαρκής πρόοδος, μετάνοια και ατελεύτητη ευδαιμονία..Δυστυχώς όμως μετα τον θάνατο δεν θα υπάρχει μετάνοια, αν όμως ο άνθρωπος ξεκινήσει απο τώρα την μετάνοια, αυτή συνεχίζεται μετα τον θάνατο..και ολοκληρώνεται μέχρι την δευτέρα Παρουσία του Χριστού…Αυτά μου είπε να σου μεταφέρω ο Γέροντας μου, μαζί με τις ευχές του..Δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα, ούτε αν τα κατάλαβες….αλλά μου παρήγγειλε να στα πώ, προσθέτοντας, οτι..Βλαδιμηρος θα καταλάβει..Ο Αρσένιος έφυγε την άλλη μέρα, αφού χαιρέτησε όλο το προσωπικό, μοιραζοντας ευχές και κομποσχοίνια..Εμένα μου δημιούργησε ακόμα περισσότερες απορίες, για το πως και τί…κι οπως καταλαβαίνετε, καλείσθε όλοι να μου διευκρινίσετε τα παραπάνω…Εγινε μια παύση, στη διάρκεια της οποίας σκεπτόμασταν τα περί Παραδείσου λεχθέντα..Ο Γιάννης πρώτος ρώτησε το είδος της αρρώστιας του Αρσένιου, και γιατί στο Ζάχο..Πρόπτωση της μιτροειδούς, χωρίς ιδιαίτερα ευρήματα, που όμως του δημιουργούσε προβλήματα.Του δώσαμε αγωγή που θα τον καλύψει για αρκετό καιρό..Μπορεί και να μην χρειασθεί επέμβαση…αλλά άστα αυτά, γιατί μου μίλησε έτσι ρε παιδιά, εγώ ποτέ δεν αναρωτήθηκα τί ακριβώς είναι η κόλαση…Πάντα έλεγα οτι ζώ μια…παραδείσια κατάσταση, κάνοντας αυτό που αγαπώ..Και για να λύσω την απορία σας… Ο Γέροντας ηταν γνωστός καλού μου φίλου Γάλλου Ορθόδοξου, που είχα την τύχη να πάω μαζί του στο Ορος, το 2008, και εκεί τον συναντήσαμε σε μια σκήτη..Το έργο της Εκκλησίας ρε παιδιά, έγκειται στο…πώς θα δεί ο κάθε  ( πιστός ) άνθρωπος τον Θεό..οχι στο αν θα τον δεί..αυτό είναι δεδομένο, είτε είσαι πιστός είτε άπιστος..

( Ο λόγος στο Μελέτη, ως ο καθ ύλην αρμόδιος..)

Παράδεισος και κολάση, υπάρχουν απ τη μεριά των ανθρώπων και μονο..είναι δική μας οπτική..  Ο Θεός στέλνει τη Χάρη του σε όλους…απλά ωρισμένοι άνθρωποι δεν τη δέχονται…Ετσι λοιπόν Παράδεισος και κολαση είναι το ίδιο.. Όποιος προετοιμάσθηκε, βλέπει το Θεό σαν δόξα, φώς..Οποιος στερείται μετανοιας, βλέπει κι αυτός το Θεό, όμως σαν φωτιά..που κατακαίει, κι αυτό είναι το θρυλούμενο πύρ της κολάσεως..Αρα ένα μέρος υπάρχει , που είναι αναλογα με μας παράδεισος ή κόλαση..Μελέτη είσαι σωστός πέρα ως πέρα..Αλλά γιατί να μου τα πεί αυτα ο Αρσένιος..δεν έχω ερωτηματικά..Ρε Ζάχο, είσαι γιατρός και καλός μάλιστα..Αποκαθιστάς την υγεία στους ανθρώπους..Σύμφωνοι; Το ίδιο ακριβώς κάνει κι η Εκκλησία, στον πνευματικό τομέα…Μας θεραπεύει απ τον…σκοτασμό του νού..έτσι ώστε να πάμε θεραπευμένοι στον Παραδεισο..Ο νούς μας σκοτείνιασε και τώρα πρέπει να καθαρισθεί, να φωτισθεί ξανα, έτσι ώστε και όσο ζούμε να λειτουργεί καλά..και ΜΕΤΑ..να δούμε το φως του Θεού..Τωρα θα μου πείς τί σου λέω, μια κι όλα αυτά είναι καθαρή θεολογία, που όμως εγώ , αν και θεολόγος, δεν είμαι παρά θεολογών…σου λέω αυτά που διάβασα, γιατί δεν έχω εμπειρία της θέας του θεού..και για να καταλάβεις, εσύ έχεις εμπειρία στις επεμβασεις καρδιάς. Εγώ διαβάζω κάθε σχετική αναφορά με τις επεμβάσεις…ων γιατρός.. Αν δε κάτσω δίπλα σου, να μου δείξεις πώς κάνεις μια στεφανιογραφια, δεν υπάρχει περίπτωση να την κάνω σωστά…Τώρα γιατί ο Αρσένιος σου μίλησε για Παράδεισο…δεν έχω ιδέα.Θα αρκεσθείς στο γεγονός. Θα το βάλεις στην άκρη και…θα περιμένεις..και μαζί σου όλοι μας…να δούμε το γιατί…Μετά τον Μελέτη δεν μίλησε κανείς..Πέρασε αρκετή ώρα σε φαινομενικό ρεμβασμό..Κι όπως γίνεται σε τέτοιες αμήχανες καταστάσεις, τη σιωπή την έσπασε ο Βαγγελάκης..¨Κυριε Μελέτη, ο Ζέροντας ( Γέροντας) πώς και  με θυμότανε..εγώ ούτε που του μίλησα.. πράμα..¨Όλοι ξέσπασαν σ ενα νευρικό γέλιο, που όμως δεν μπορεσε να διαλύσει την ένταση..

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

