RSS Feed

ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΣΤΕΟΠΕΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ…ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ..

 

copyright   http://kosmaser.wordpress.c

 

 

 Ο σ τ ε ο π ε ν ί α – οστεοπόρωση.

Κατ αρχας, ας μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας ότι θα μπορούσαμε  να τη  θεραπεύσουμε οριστικά, με το να παίρνουμε ασβέστιο,βιταμίνη D καλσιτονίνη  ή ό,τι άλλο μας δινει ο γιατρός μας, για να μας προφυλάξει απ τις επερχόμενες ζημιές στην οστική μας μάζα,στα κόκαλά μας, που παραμένουν  το ίδιο άρρωστα όπως ήταν εξ αρχής.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Η οστεοπενία-οστεοπόρωση

 

 

 

 

Η οστεοπενία-οστεοπόρωση δεν είναι ασθένεια  έλλειψης  ασβεστίου, ως στοιχείου, του οποίου πασχίζουμε να επιτύχουμε, την αποκατάσταση.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Η οστεοπενία-οστεοπόρωση

 

Αφήστε που το ασβέστιο δεν  είναι καν το σπουδαίο θρεπτικό στοιχείο για τα οστά μας τουλαχιστον.Ισως για άλλα πράγματα,γιατί πράγματι το ασβέστιο είναι ένα από τα πλέον σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τη λειτουργία του οργανισμού, και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλές ζωτικές λειτουργίες του, όπως επίσης και στη διαδικασία της μυϊκής ανάπτυξης και ανάρρωσης.

 

 

 

Ετσι τόσο οι γυναίκες μετά  την εμμηνοπαυση αλλά και οι άνδρες μετά τα 65 απειλούνται από την εξασθένιση των οστών και τη μείωση της μάζας τους. Συνεπώς η οστεοπόρωση γενικά θα έπρεπε να απασχολεί εξίσου και τους άνδρες μετά τα 65 τους. 

Ο κίνδυνος συνίσταται στο να υποστούμε κάταγμα, συνήθως στα ισχία ή στα άκρα, αλλά επίσης και στην σπονδυλική στήλη. Ενα κάταγμα σε προχωρημένη ηλικία μπορεί να απορρυθμίσει τον οργανισμό μας ,ακόμα και με μοιραία κατάληξη. Οι συνηθισμένες δίαιτες στέρησης θερμίδων και λιπαρών απειλούν κι αυτές σοβαρά τα οστά μας.

Είναι γνωστό οτι:

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Η οστεοπενία-οστεοπόρωση

 

 

Ενα 30% τουλάχιστον από όσο βάρος χάνεται, είναι οστά και μυς.Αυτά χάνονται οριστικά και σε έξι , το πολύ,μήνες,οι 9 στους 10 θα έχουν ανακτήσει όλο το προηγούμενο βάρος τους αλλά αποκλειστικά σε λίπος,δηλαδή θα έχουν χάσει πολύτιμα κόκαλα και μυς και θα έχουν γίνει ακόμα πιο πλαδαροί και παχύσαρκοι, αλλά και με δαντελένια οστά.

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε οτι όλα τα πράγματα που αφορούν τον οργανισμό μας ρυθμίζονται απο  τους αδένες και τις ταπεινες ορμόνες μας, ενδοκρινείς, παρακρινείς, και κυρίως αυτές τις φοβερές αυτοκρινείς 

https://kosmaser.wordpress.com/2008/10/10/aparaitita-lipara-oksea/

Από τις ορμόνες αυτές εξαρτώνται: Κυρίως ο μεταβολισμός ,το αμυντικό σύστημα,Ο σκελετός και σε τελική ανάλυση ολόκληρο το σώμα μας,και φυσικά η ψυχική μας διάθεση, τη στιγμή που είμαστε ψυχο-σωματικές υπάρξεις.Τί λοιπόν πρέπει να κάνουμε, ώστε το ορμονικό μας σύστημα να δουλεύει σωστά θα πρέπει να τρώμε 3 κύρια γεύματα, οπωσδήποτε, δηλαδή  Πρωϊνο, μεσημεριανό , βραδυνό και δύο ενδιάμεσα, δεκατιανό και απογευματινό καταπίνοντας στο ενδιάμεσο,ένα κουταλάκι ιχθυέλαιο,και να φύγουμε για τις απασχολήσεις  μας,έχοντας σ ένα γυάλινο μπουκάλι και μισό λίτρο φιλτραρισμένο, κι όχι εμφιαλωμένο νερό.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για φιλτραρισμένο..( κι όχι εμφιαλωμένο) νερό.

 

Το δεκατιανό μας μπορεί να είναι ένα γιαουρτάκι πρόβειο 100 γραμμαρίων,ναι με όλα του τα λιπαρά,κι ένα-δύο ροδάκινα.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Τα Ω3 λιπαρά οξέα,

 

 

Το μεσημεριανό μας κατα κύριο λόγο ψάρι, απ την ταπεινή σαρδέλλα, που αν κατορθώσουμε  θέλει λίγη προσπάθεια να την τρώμε με τα κόκκαλά της, θα προσφέρουμε ευεργεσία στο σύστημα μας και θα θωρακίσουμε το σκελετό μας μέχρι τον κολιό, στην εποχή του, το σκουμπρί, την τσιπούρα , τον σαργό, που τον βρίσκουμε πλέον και σε φιλέτο,αρκεί να μάθουμε να τα τρώμε στον ατμό και να αφήνουμε το κακό λίπος στο νερό και όχι στα κάρβουνα, που  καψαλίζεται στους 400 βαθμούς καπνίζει το ψάρι και γίνονται, συμφωνώ, πολύ νόστιμα, αλλά λίγο μας ωφελεί σ αυτό που ψάχνουμε

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τρώμε στον...ατμό

 

 

Πάλι στο ενδιάμεσο καταπίνουμε ένα κουταλάκι ιχθυέλαιο,με λίγο λεμόνι, που απαλύνει τη γεύση του.Αν τώρα δεν πολυσυμπαθούμε το ψάρι,να περιορισθούμε στο κοτόπουλο ή την γαλοπούλα Ισως δεν είναι τόσο γευστική όσο μια χοιρινή μπριζόλα, αλλά πιστέψτε με είναι πολύ καλυτερη για τον οργανισμό μας.

 

 

Πάλι ένα γιαουρτάκι το απόγευμα με ένα ή δύο φρούτα,και το βραδυνό πλούσιο σε φρέσκα και βραστά λαχανικά, παρθένο λάδι, λιγο τυρί με ένα  μπιφτέκι απο μοσχάρι, αν δεν κοψαμε ακομα το κοκκινο κρεας, και πάλι στον ατμό.

 

Σχετική εικόνα

 

 

Ολα τα άλλα, τα νόστιμα, τα πικάντικα,και τα ποτά γενικώς, μας παχαίνουν, μας αρρωσταίνουν  και μας καταστρέφουν χτυπώντας τους αδένες μας, που είναι οι μόνοι που, δυστυχώς, δεν ανανεώνονται . Ναι όλα τα κύτταρα μας ανανεώνονται κάθε λίγο, κάθε μερικές μέρες, όχι όμως οι αδένες μας,οι οποίοι ακολουθούν τη θνητότητα και φθαρτότητα, που κληρονομήσαμε απ τους προπάτορες μας.

Σχετική εικόνα

 

 

 

Οπως θα διαβάσατε, αφήσαμε έξω: ζάχαρη, αλεύρι, δημητριακά, ζυμαρικά κάθε είδους, πατάτες, ρύζι, καλαμπόκι, χυμούς, αλκοόλ, καφεΐνη και γλυκά κάθε είδους.Οπως και να το κάνουμε, όλα αυτά επιτίθενται στους αδενες μας μας και τους καταστρέφουν. Φυσικά και χρειαζόμαστε άσκηση,όχι ομως οποιαδήποτε άσκηση, αλλά αυτή που θα βοηθήσει τα κόκαλά μας , και που είναι το γρηγορο περπατημα ,για 20-30 λεπτά τρείς έως τέσσερις φορές την εβδομάδα.

 

 

Σχετική εικόνα

 

 

Μια εναλλακτική στην παραπάνω λύση, είναι το περπάτημα σε κινούμενο τάπητα, με ταχύτητα έως 5 χιλιομετρα την ώρα και για 30- 45 λεπτα 3-4 φορές την εβδομάδα

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Τα Ω3 λιπαρά οξέα,

 

 

Παμε να δουμε ποια ειναι τα κυριότερα ιχνο-στοιχεία για τα οστά μας .Τα Ω3 λιπαρά οξέα, μακράς αλυσσίδας ανθρακα , το ασβέστιο,η βιταμίνη D,το φολικό οξύ,η λυσίνη το μαγνήσιο το κάλιο,το βόριο,το πυρίτιο,η βιταμίνη K,το σύμπλεγμα βιταμίνης C,το σύμπλεγμα βιταμινών Β, η γλυκοζαμίνη, χονδροϊτίνη.Ολα τα παραπάνω, τα παίρνουμε με μια σωστή διατροφή, όπως περιγράψαμε παραπάνω,η χονδροϊτίνη γλυκοζαμίνη υπάρχει σε συμπλήρωμα

Χαιρετε

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

7 responses »

  1. Παράθεμα: Η Οστεοπενία και η Οστεοπόρωση ΔΕΝ είναι ασθένειες έλλειψης ασβεστίου - Προϊόντα της Φύσης

  2. Παράθεμα: Η ΚΟΡΙΝΑ ΚΙ Ο ΦΟΒΟΣ …ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ.. | Kosmaser's Weblog

  3. Παράθεμα: Η ΚΟΡΙΝΑ ΚΙ Ο ΦΟΒΟΣ …ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ.. | Kosmaser's Weblog

  4. Εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν. Βούληση και αποφασιστικότητα χρειάζεται, μια και πλέον η ενημέρωση είναι εύκολη και δωρεάν..

  5. Συμφωνω απολυτως με τα ανωτερω, ομως ο κοσμος εμπιστευεται τους γιατρους γιατι δεν εχει αλλη εναλλακτικη λυση,
    με εκτιμηση

  6. Με κάνει ιδιαίτερα ευτυχή, που ένας έγκριτος επιστήμων, σαν και εσένα, συμφωνεί, πως μας θεωρούν το λιγώτερο αφελείς, οι κατα τα άλλα έγκριτες φαρμακευτικές εταιρείες..Μακάρι να ακούγονταν μερικές αιρετικές(;) φωνές, και να αφύπνιζαν αυτούς που..ζητούν..γιατί είναι σίγουρο οτι θα βρούν. Κι όταν βρούν, μπορεί να κάνουν και το επόμενο βήμα..Χωρίς ντροπές κι αναστολές, να χτυπήσουν..Είναι σίγουρο οτι Εκείνος ο.. Ξένος.. περιμένει να τους ανοίξει..και τότε..θα βιώσουν την ΥΓΕΙΑ..ψυχής και σώματος..

  7. Δεν είναι μόνο δική μου σκέψη ή υποψία, αλλά γράφεται και σε επίσημα ιατρικά περιοδικά του εξωτερικού ότι η «οστεοπενία» αποτελεί μια πολύ βολική επινόηση των φαρμακευτικών βιομηχανιών για να πουλάνε νωρίτερα τα ακριβά σκευάσματά τους σε άτομα «επιρρεπή» σε μελλοντική οστεοπόρωση. Κακά τα ψέματα, δεν είναι η μόνη «στημένη» νόσος: κάθε χρόνο οι καρδιολόγοι κατεβάζουν τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης ή χοληστερόλης που δέχονται ως «φυσιολογικά», διότι αυτό σημαίνει άνοδο στις πωλήσεις των αντιστοίχων φαρμάκων. Ακόμη και πολλές επιστημονικές «μελέτες» γίνονται με στόχους τέτοιους, ώστε την επόμενη χρονιά να αναβαθμισθούν οι υπάρχουσες οδηγίες και να αρχίσουν οι «υποψήφιοι ασθενείς» να παίρνουν τα χάπια τους νωρίτερα. Έχω γίνει αρκετά καχύποπτος στο θέμα της δημιουργίας νόσων («πριν από σας, για σας» όπως θα έλεγε η διαφήμιση) με σκοπό το μάρκετινγκ. Η περυσινή γρίπη ήταν απλώς μια ακραία εκδήλωση του ίδιου φαινομένου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: