RSS Feed

ΠΕΡΠΑΤΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ…ΠΕΡΠΑΤΕΙΣΤΕ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΗ..

 


Η άσκηση είναι σημαντική
διότι κρατάει το σώμα και το νου υγιή,αφ ενός, και αφ ετέρου, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περισσότερη σεροτονίνη στιςσεροτονεργικές συνάψεις του εγκεφάλου.Χωρίς άσκηση δεν θα μπορούσαμε να αισθανόμαστε ή να φαινόμαστε πολύ καλά.Η αξία της αεροβικής γυμναστικής είναι μεγάλη, σημαντική και πολυδιάστατη. Γενικότερα ο ρόλος της Φυσικής Αγωγής είναι αδιαμφισβήτητος. Ο  Rachael Jefferson-Buchanan (2003) ισχυριζεται πως..δεν χρειάζονται φιλοσοφικές θεωρίες να πείσει κανείςγια τα οφέλη της ΑΣΚΗΣΗΣ.


Η καρδιά είναι ένας δεινός εργάτης που τροφοδοτεί με αίμα τον οργανισμό κάθε μέρα για μια ζωή.Η καρδιά είναι ένας μυς, ο δυνατότερος στο σώμα που κοιτάζει όμως να γίνεται ακόμα δυνατότερος.Αφού δεν μπορεί να σηκώσει βάρη να γίνει δυνατότερος βασίζεται στην αερόβια άσκηση.Η αεροβική είναι μια ανεκτίμητη λέξη που χρειάζεται οξυγόνο,και η αερόβια άσκηση είναι οποιαδήποτε δραστηριότητα που κάνει τους μυς να χρησιμοποιούν οξυγόνο.Η αερόβια άσκηση είναι επαναληπτική που σημαίνει ότι είναι μια δραστηριότητα που την κάνει κάποιος ξανά και ξανά φέρνοντας φρέσκο οξυγόνο σε όλους τους μυς.Με την αερόβια άσκηση η καρδιά γίνεται δυνατότερη αλλά και λίγο μεγαλύτερη.Ο αριθμός των αιμοπεταλίων αυξάνεται στο αίμα και έτσι αυτό μπορεί ναμεταφέρει περισσότερο οξυγόνο. Το αίμα κυκλοφορεί καλύτερα στα αιμοφόρα αγγεία.Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι:το σώμα δουλεύει αποτελεσματικότερα κρατώντας τον άνθρωπο υγιή κάνοντας περισσότερη άσκηση χωρίς να κουράζεται.Είναι λοιπόν πολύ χρήσιμο για όλους να κάνουν κάποιο είδος αερόβιας άσκησης2 ή 3 φορές την εβδομάδα 20-30 λεπτά τη φορά.Πως λοιπόν μπορούμε να έρθουμε στο οξυγόνο; Δεν είναι δύσκολο να γίνει.Μερικές αερόβιες δραστηριότητες είναι το κολύμπι, το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, το τρέξιμο, και το σχοινάκι.

Αποτέλεσμα εικόνας για σχοινάκι

Ένας ενήλικας γνωρίζει ότι είναι πιο διασκεδαστικό να κινείται στο ρυθμό ενός τραγουδιού που αρέσει. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά.Είναι ένας πετυχημένος τρόπος να διώχνουν τα παιδιά την ανία τους για άσκηση.Το παιδί γυμνάζεται χωρίς να περιμένει τη σειρά του. Συνεχόμενη δραστηριότητα είναι απαραίτητη για την καρδιακή υγεία.Ακόμα και όταν κουράζεται

Το καρδιοσυχνομετρο, ανηκει στον απαραιτητο εξοπλισμό, του…ψαγμενου περιπατητη..η μουσική έχει την δύναμη να το κάνει να συνεχίζει. Μια «Μπιτάτη» Μουσική Είναι Ένα Ισχυρό Κίνητρο Για Την Συνέχιση Και Ολοκλήρωση Του Προγράμματος.

Από κει και πέρα οι σκοποί Της άσκησης μας στο διάδρομο έχουν να κάνουν με τα οφέλη της αερόβιας άσκησης.Βελτίωση κυκλοφορικού , σύσφιξη, κάψιμο λίπους.2. Αίσθηση του σώματος στο χώρο και στο χρόνο.3. Συντονισμός του σώματος στη διάρκεια της κίνησης.4. Συγχρονισμός του σώματος ή των μελών του με τη μουσική.5. Βελτίωση ισορροπίας (στατική και δυναμική).6. Πλευρική κίνηση .7. Καλλιέργεια ρυθμού.8. Βελτίωση προσανατολισμούΑλλαγη κατεύθυνσης.9. Επίσης βελτίωση των βασικών ικανοτήτων(αντοχή, ταχύτητα, δύναμη, ευλυγισία,επιδεξιότητα).


Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τρεις φάσεις 1. Προθέρμανση(5-10% του συνολικού προγράμματος) 2. Βασικό μέρος (80-85% του συνολικού προγράμματος) 3. Χαλάρωμα (5-15% του συνολικού προγράμματος) Πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στα εξής: 1. Ταχύτητα του ρυθμού (beats). Η ταχύτητα δηλαδή ο ρυθμός της μουσικής θα πρέπει να είναι ο κατάλληλος, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και η αποδοτικότητα.2. Αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι να αντιστοιχεί  ένα βήμα για κάθε χτύπο του ρυθμού ή να χρησιμοποιούμε το μισό τέμπο  για πολύπλοκους συνδυασμούς βημάτων. Έλεγχος καρδιακής συχνότητας.Θα πρέπει να γίνεται έλεγχος της καρδιακής συχνότητας έτσιώστε η ένταση να μην υπερβαίνει το 75%..της δυναμικότητας μας..ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ-ΧΑΛΑΡΩΜΑ Διάρκεια 5 λεπτά. 4 φορές εισπνοή από μύτη και στόμα εκπνοή από στόμα με ταυτόχρονη κίνηση των χεριών και ποδιών

Αποτέλεσμα εικόνας για ειναι:ΑΣΚΗΣΗ

Ειδικά ¨μπιτάτης¨ μουσικής. Π.χ. ένα εμβατήριο.  Π.χ. ένα ..στρατιωτικό εμβατήριο (ασχέτως..εθνικιστικών ή μη καταβολών..) σε βοηθά τα μέγιστα να περπατάς στον ηλεκτρονικό σου διάδρομο ΣΩΣΤΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ!

Δοκιμάστε να περπατήσετε στον ηλεκτρικό διάδρομό σαςμε ένα …εμβατήριο..Θα αλλάξετε γνώμη για πολλά…

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: