RSS Feed

ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ;

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ.

 

 

Όταν χάνεται λίπος, ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΤΑΙ εγκαθίσταται μυϊκός ιστός.Αυτός ο ιστός αποτελείται από μυϊκές ίνες.

ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ. Κάθε μυϊκή ίνα αποτελείται από: ΜΥΟΪΝΙΔΙΑ κι αυτά από ΣΑΡΚΟΜΕΡΙΑ. 

Κάθε σαρκομέριο περιέχει 2 ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ ΚΑΙ ΑΜΙΝΟΞΕΑ 

 

 

 

Ολη η δουλειά της ίνας είναι να ΣΥΣΤΕΛΛΕΤΑΙ και τίποτα άλλο.

ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ Σ ΑΥΤΟ;

Η Α.Τ.Ρ. Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΡΙΦΩΣΦΩΡΙΚΗ ΑΔΕΝΟΣΙΝΗ Ο,ΤΙ ΤΡΩΜΕ , ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ Α.Τ.Ρ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΠΗΓΗ ΜΥΪΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Παράγεται με την διάσπαση:

Της Φωσσφωκρεατίνης, Του Γλυκογονου Και Των ΛΙΠΩΝ Να λοιπόν που φτάσαμε στο λ ί π ο ς , που άμεσα μας αφορά.Εν τάξει ξέρουμε ότι με τη δίαιτα μας το καίμε.

Α λ λ ά   π ώ ς ; 

Κάνοντας τις καθημερινές μας δουλειές,

• Πηγαίνοντας στο γραφείο μας

• Ανεβοκατεβαίνοντας σκάλες

• ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

  ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 

Ακόμα και βλέποντας τηλεόραση καίμε Όλα αυτά καίνε λίπος.Ομως και πάλι έχουμε άφθονο απόθεμα.Τώρα μάλιστα που κοροίδέψαμε τον μεταβολισμό μας κι άνοιξε τις λιπο-αποθήκες του έχουμε αποθέματα.

Τι πρέπει να κάνουμε για να τα ξοδέψουμε;

 

 

ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

Και πώς γίνεται αυτό; Με τον διάδρομο που μόλις αγοράσαμε επενδύοντας αρκετα χρήματα ( περίπου 1000 ευρώ), τα οποία όμως σίγουρα θα πιάσουν τόπο.

Γι αυτό νάστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ

Τώρα σχετικά με τη χρήση του.Ξεκινάμε την πρώτη εβδομάδα σε χαμηλή ταχύτητα γύρω στο 4,5-5,5 για 10 λεπτά και αυξάνουμε σταδιακά το χρόνο.

Κάνουμε 4 φορές την εβδομάδα για να έχουμε αποτελέσματα Από την δεύτερη εβδομάδα ανεβάζουμε ταχύτητα και χρόνο εξάσκησης.

 

 

 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ.

Μία Ιδανική Ταχύτητα Για Κάψιμο Λίπους Είναι 4,5 χλμ (Γρήγορο Βάδισμα) Πρόσεχουμε όμως σταδιακά και πάντα όσο αντέχουμε.Μόνοι μας βρίσκουμε την ταχύτητα και το χρόνο μας, μέχρι να συνηθίσουμε.

Δεν φοβόμαστε, από τη δεύτερη τρίτη εβδομάδα γίνεται παν- εύκολο.Μόλις λοιπόν συνηθίζουμε την ταχύτητα την ανεβάζουμε μέχρι εκεί που νιώθουμε ότι δεν είναι ενοχλητικό.

Η ιδανική ώρα εξάσκησης είναι : από 24-60 λεπτά κάθε φορά.

ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ  ΌΤΙ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΛΙΠΟΥΣ

Αρχίζει Μετά Τα 25 Λεπτά Διάδρομο Και Σε Ταχύτητα 6-6,5. Βέβαια κάθε άνθρωπος καίει σε διαφορετική ταχύτητα και χρόνο.

Σε 4 μήνες ΘΑ δούμε καταπληκτικά αποτελέσματα.Σίγουρα μας χρειάζονται ειδικά παπούτσια για τρέξιμο και το τονίζω αυτό, έτσι ώστε να αποφύγουμε τραυματισμούς στα πόδια και στα γόνατα. 

 

 

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: